روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

وپایان

پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۵۱ ب.ظ
بالاخره نتایج ازمون اومد و همونجور که قابل پیش بینی بود قبول نشدم...وقتی رتبه ها اومد انقدر ناراحت نبودم ولی الان واقعا ناراحتم...پرونده اردیبهشت 97 کامل بسته شد و حالا میریم به سمت ازمون اسفند 97 خدایا به امید تو پی نوشت:ضعف یه حس مسخره است که باید جنگید باهاش با تمام قدرت...این روزا به طرز احمقانه ای فکر میکنم از در مطب میاد داخل و من ویزیتش میکنم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۱
زیرزمینی

نظرات  (۳)

سلام...
انشالله اسفند نتیجه خوبی میگیرید. هر چی خیره پیش میاد. ناراحت نباشید چون بالاخره آدم تو هر چیزی تلاش کنه بهش میرسه. البته شما بهتر از من میدانید.
سیستم با فیدبک واحد وجودتون سره و welcomed باشد
یاعلی
پاسخ:
سلام.ممنون.هرچند معنی جمله اخرو نفهمیدم
سلام ایشالا اسفند رشته دلخواهتون قبول میشین به نظر من که ادم دیرتر قبول بشه ولی رشه تخصصی خوب بهتره
پاسخ:
سلام.ممنون.هرچی خیره
سلام
ضعف یه حس مسخره است .آره قبول ولی خیلی هامون گاها دچار میشیم
راه مبارزه اش یکی ارتباط درست با پروردگاره و اعتقاد به اینکه تا خدا نخواد برگی از درخت نمی افته که خیلی سخته و دومیش هم به نظر من بالارفتن سن آدم خودبه خود کمک کنه به غلبه بر بعضی از ضعف ها
الان یاد ضعف هام هستم احتمالا جمله بندی هام هم ضعیفه.اگه اینطوره و گویا نیست ببخش
منهم امیدوارم اسفند حتما آزمونت رو خوب بدی و حتما قبول بشی به امید خدا
پاسخ:
سلام.اعقاد امید ایمان همه اینا چیزای سختین نه؟ولی فقط سن ادمه که راحت بالا میره و نشون بارزشم میشه موهای سفیدم که هر روز داره بیشتر میشه... ولی باید با تقدیر کنار اومد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی