روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

خواب های یک پزشک تمام وقت

جمعه, ۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۴۹ ب.ظ
باید یه همچین دسته بندی به وبم اضافه کنم... دیروز که جواب ازمون اومد...شبش خواب دیدم من و دوتا از دوستام که قصد خوندن نه برا ازمون اردیبهشت داشتن نه برای اسفند امسال امتحان دادیم و اونا که نخونده بودن قبول شدن و من نشدم بعد چند سال گذشت اونا رفتن طرح تخصص و من هنوز قبول نشده بودم...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۲
زیرزمینی

نظرات  (۲)

میدونی ؟ من امیدوارم هر چی برات دراینده پیش میاد فارق از این که در لحظه خوشحالت می کنه یا ناراحت , اتفاقی باشه که بلند مدت خوشحالت کنه و دائم بگی خوب شد که خدا منو یکم معطل کرد ولی منو به این جا رسوند که به مصلحت من بود ....
پاسخ:
تقریبا خیلی از جاهای زندگیم همین بوده.مرسی
سلام...
روزتون مبارک باشه و الهی که 120 ساله شین. تعبیر خوابتون اینه که قبول میشین.
سیستم عمرتون TI باشه. یاعلی
پاسخ:
سلام.ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی