روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

تنبلانه

سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۲۴ ق.ظ
من به صورت خیلییییی تنبلانه دلم میخواد کلا تو زندگیم کار نکنم.شما هم اینجورین یا من یه چیزیم میشه؟ پی نوشت:چندروزه دارم به این مسیله فکر میکنم گفتم بگم شما هم بخندین.من 3 جا فوق العاده احساس قدرت میکنم.اولیش وقتی تو مطب بابام طبابت میکنم دوم وقتی رانندگی میکنم تنهایی و سوم وقتی پاشنه بلند میپوشم.وای خدا سعنی این پاشنه بلند یه کاری با ادم میکنه که هیچی نمیکنه.اصلا انگار به دنیا از اون بالا نگاه میکنی و همه رو ریز میبینی.فقط بدیش اینه اگه کفشم لژ دار نباشه عملا مثل افلیج ها راه میرم.بخاطر همین زیاد نمیتونم بپوشم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۶
زیرزمینی

نظرات  (۱۱)

تا تعریف از کار چی باشه؟
کار طبابت ؟یعنی شغل؟مثل کار من که کارمندم؟
یا کارهای خونه مثل مرتب کردن ،تمیز کردن داخل کابینت ها و ...من حوصله انجام کارهای خونه رو ندارم.فقط هم از روی تنبلی
پاسخ:
اتفاقا من برعکس.حوصله کار خونه دارم کار بیرون ندارم.یعنی گاهی میگم کاش میرفتم کلفت میشدم منظورم کاریه که منبع درامد باشه و منظم و هر روزه
دیگه اگه این کار بیرون رو هم نداشتم من قطعا از خواب بیدار نمی شدم اصلا
با این همه آرام بخش هایی که من می خورم فقط می خوابیدم.خداروشکر الان مجبورم بیدار بشم بیام اداره
پاسخ:
اصلا کلا ادم هر کاری کنه بازم انگار زندگی بعد از یه مدتی میوفته تو سیکل معیوب
سلام...تنها نیستی...منم خستم و تنبل!
Physically, mentally, emotionally im tired! Just keep calm and sleep 5 more minutes! :my philosophy
پاسخ:
چقدر خوووووب
سلام خانم دکتر اتفاقا من امسال یک جوری شد یعنی یک شرایطی برام پیش اومد که کار نداشتم.ولی خیلی بد بود خسته شدم
پاسخ:
اره ادم مدت طولانیم بیکار باشه خسته میشه
فکر کنم این روزا همه همین طورن
خود من صبح ساعت 8 با انرژی وصف نشدنی بیدار میشم دیگه 4و 5 عصر سر کار،با خودم میگم کاش میشد من سر کار نمی آدم و فقط دنبال ورزشم بودم راحت ولی خوب دیگه نمیشه باید بیام
پاسخ:
من از سر صبح فحش میدوم و تف میکنم به زندگی.ولی خب دیگه مجبوریم
بوده روزایی که از شدت فشار کار دلم میخواسته بزنم زیر گریه یا داد و بیداد راه بندازم و به خودم فحش دادم
اما تهش حس قشنگیه ! این که یه سری ادم منتظرن کارشونو انجام بدی , فقط تو! یه حس مفید بودن مثلا ! یه احساس غرورحتی !
ولی جدا اگر عاشقانه رییسمو و محیط کارمو دوست نداشتم بی خیال کار میشدم , کار هر چقدرم خوب و شیک و مفید باشه بازم اعصاب ادم رو با فرسایش رو به رو می کنه
با تمام این اوصاف و تنبلیم ,من کار کردن رو ترجیح میدم به کار نکردن . کار کردن یه انگیزه به زندگیم میده یه نظم به زندگیم میده باعث میشه به خودم برسم و ترتمیز و مرتب باشم از لحاظ ظاهری و با روحیه چون میدونم با ادم های زیادی در ارتباطم و خیلی ها میتونن ازم انرژی بگیرن واسه ی ا نا هم که شده خودم رو سرپا و حال خوب نگه میدارم
پاسخ:
دقیقا با حرفات موافقم.کارکردن بهتره تا نکردن.حتی در اوج تنبلی
۰۷ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۴۱ واگویه که قبلا وبلاگ داشته
خدا رو شکر کنین که کار دارین
یه عده در به در دنبال کارند
برنامه ریزی کنین و تو برنامه تون تفریح بگنجونین
پاسخ:
بله البته که خدا رو شکر.فقط حسودیه اون پولدارایی که زن خونن میکنم
پاشنه بلند رو هستم
به شدت موافقم
عین خودت لژدار
منم همینطور
اما درباره مورد یک نه بابام دکتر بود نه خودم و تجربه مطب ندارم
درباره مورد دو رانندگی رو دوس ندارم ولی گاهی ناچارم.
مورد سه اما خیلی موافقم.
پاسخ:
لامصب این پاشنه بلند یه کاری باهات میکنه که پسرا با نفرت نگاه کنن مثل وقتی که من تو تابستون با نفرت نگاه تی شرت های استین کوتاهشون میکنم
۰۹ شهریور ۹۷ ، ۰۷:۴۹ واگویه که قبلا وبلاگ داشته
حسادت چرا؟
باور کن خانم ها خانه دار در به در دنبال این کلا و اون کلاس اند بلکه این ساعت های بیکاری تو خونه رو یه جورایی پر کنن

قدر داشته هات بدون خانم دکتر
پاسخ:
چشم میدونم
به اون تیشرت ها اضافه کن مجبور باشی تو گرما و تو سرما تو شهری مثل شهر من چادر داشته باشی.اینجا چادر الزامی و اجباریه و فکر کن چقدر تبعیض اونا با تیشرت ما با چادر
پاسخ:
وای چقدر وحشتناک دیگه
آی گفتی! ینی واقعا پاشنه بلند افسونگره! حااا من خودمم جزو قدبلندام وقتی هم پاشنه میپوشم دیگه حس میکنم تو هوام!
پاسخ:
شما که دیگه تازه عروس...مدام باید پاشنه بلند بپوشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی