روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

بعد از عشق

چهارشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۴۳ ب.ظ

تا حالا فیلمای ایرانی که بر اساس کتابای ایرانی ساخته شدن رو دیدین؟بعد از عشق کتابیه که از روی اون تهمینه میلانی فیلمی با نام نیمه پنهان ساخته که به نظر من بعد از سوپر استار بهترین فیلمنامه رو داره...

خب من سالها بعد از اینکه فیلمو دیدم کتابو خوندم چون میخواستم ببینم کجاهای کتاب توی فیلم عوض شده...کتاب هیچ زمینه سیاسی نداره برخلاف فیلم و یه کتاب صرفا عاشقانه جذابه...کتابی که خیلی قشنگ فرق بین کسی که عاشقش میشیم و کسی که میتونیم کنارش عمر بگذرونیم رو نشون میده...کتابی که میگه شاید همیشه معشوق بهترین همراه نباشه...

کتاب خیلی جذابی بود برای من


پی نوشت:چرا بیان این پیان نوشته هام نشون نمیده مثلا این نوشته جز کتاب نوشته هاس؟کسی بلده؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۸
زیرزمینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی