روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

عصبانی نیستم

چهارشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۱۲ ب.ظ

اگه شما هم این فیلمو دیدن و فکر کردین چقدر مسخره وبیمزه تموم شده و چرا انقدر هی گفتن فیلم خوبیه...شاید اگه بدونین اخر فیلم عوض شده مثل من براتون جذاب تر بشه...

خب اخر فیلمی که ما دیدیم مثل همه فیلمای ایرانی خوش و خرم همه تو اوج بدبختی میرن میخندن و عروسی میکنن و بابای دختره رضایت میده دخترشو بده به یه جوون اس و پاس ستاره دار...اما...

پایان واقعی فیلم که بعد ها تو نسخه اکران شده حذف شده اینجوریه که نوید محمد زاده. میره بابای دختری که عاشقش رو میکشه و خودشم اعدام میشه...چیزی که به واقعیت سیاه این روزای زندگی ما خیلی شبیه تر و نزدیکتره

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۸
زیرزمینی

نظرات  (۱)

چند باری رفتم سمتش ولی نتونستم با اسم فیلم.کنار بیام چون احساس کردم دقیقا همونطور که گفتی از بدبختی های جامعه میگه که اونم هر روز دارم تو بلاگ ها و کانال های تلگرام و فیس بوک و کلا هر چی شبکه اجتماعی میبینم و میشنوم.
پاسخ:
اره دقیقا همینه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی