روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

دستیاری

دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۵۴ ب.ظ

ایستادن مقاومت کردن خیلی سخت تر از شکست خوردن و گریه کردن...

بخشیدن سخت تر از احساس بدبختی کردنه...

فراموشی سخت تر از سنگینی خاطرات رو قلبه

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۲
زیرزمینی

نظرات  (۶)

۰۲ مهر ۹۷ ، ۱۴:۵۹ نلیسا 🌠🌟
چقدر این پست رو میفهمم من :(
با تک تک سلولام درکش میکنم.
پاسخ:
اوهوم
یعنی باور کنم این حرفا راجع به آزمون دستیاریه فقط؟؟!!!!
نه.نچ.نیست

پاسخ:
چرا دیگه...فکرایی که موقع درس خوندن میاد به ذهن ادم
۰۳ مهر ۹۷ ، ۰۸:۲۱ کرگدنِ بنفش
ربطش به دستیاری ؟ 
پاسخ:
فکرایی که موقع درس خوندن هجوم میارن
من اون وقت هایی که مجبور بودم درس بخونم وقتی کتاب یا جزوه دستم می گرفتم یا خوابم میومد یا افکار شاد و خنده دار که باعث می شد درس خوندنی همش لبخند به لب باشم.
اما شما درس خوندنی فیلسوف می شی و کارشناسانه فکر می کنی
پاسخ:
شما کلا بچه با حالی...ما کلا از اون بچه ها که خودمونو باید بدبخت کنیم تا یکم درس بخونیم
آخرش شما خانوم دکتر از آب درمیای،ما یه زن  کارمند (که بین خودمون بمونه )خدائیش نه کارمندیش  به درد اداره می خوره نه زن بودنش به درد شوهرش خخخخخخ
پاسخ:
منم کارم بیهوده بود تو بهداشت ...بدون هیچ انگیزه ای مریضای بیخودی که مریض نبودن و خیلیاشون فقط واسه تفریح میومدن بهداشت...و عملا هیچ کار مفیدی انجام نمیشد فقط یه سری کارای مجانی بود...دیگه شغل دولتی حداقل تو ایران هممون میدونیم بی خاصیته.فقط همه سعی میکنن رسمی بشن تا بدونن همیشه شغلی دارن
وقتی عنوانو دیدم گفتم حتما جواب تکمیل ظرفیت اومده و دستیاری قبول شدین!
پاسخ:
دست رو دلم نذار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی