روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

دشمن عزیز

سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۴۴ ب.ظ

بابالنگ درازو یادتونه؟فکر کنم همه دخترای دهه شصتی عاشقش بودن و همه ما منتظر یه بابا لنگ دراز خفن و جذاب بودیم که بیاد. مارا ببره رو ابرا زندگی کنیم که همچین چیزی تو زندگی واقعی رخ نمیده و خیلی از ما خیلی دیر شاید فهمیدیم...

خلاصه بگذریم...دشمن عزیز داستان سالی مک براید دوست جودیه که حالا به کمک جرویس پندلتون شده رییس یتیم خونه جان گریر جای خانم لیپت و حالا ماجراهاش...

نثر ساده و روون و ماجرای ارامش بخشش ارامش خوبی به ادم میده و من دوسش دارم

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۷
زیرزمینی

نظرات  (۶)

۱۷ مهر ۹۷ ، ۱۶:۵۰ گرافیک مستر
بسیار عالی ، دوست داشتید وبلاگ ما رو هم دنبال کنید ، سپاس...
این کتاب رو خوندم واقعا قشنگه و هر خطش باعث میشه آدم لبخند بزنه:)
پاسخ:
اره من که تو ذهنم با بابالنگ دراز تطبیقش میدادم که اگه کارتونشو میساختن چجوری میشد
سلام دکتر دوست داشتنی
چه عجب اومدی خونه مجازیت  
میگم وقتی کتاب تموم شد برای تنبل ها یه خلاصه چه(نیمچه خلاصه)همینجوری تو چند خط می نویسی.
من نمی تونم کتاب بخونم.سردرد نمیذاره.
اگر هم سختتون بود که بی خیال عزیزم.
پاسخ:
سلام عزیزم.خلاصه رو خصوصی برات فرستادم
من کارتنش رو ندیدم ولی عاشق کتابشم . با این که یه کتاب داستان رو بیشتر از یک بار نمیخونم ولی بابالنگ دراز رو چند بار خوندم. حتی همین الانم دلم خواست دوباره بخونم
پاسخ:
برووووو....الکیییییی...مگه میشه کسی کارتون بابا لنگ درازو ندیده باشه؟
تازه من چندسال پیش بدون سانسورشم دانلود کردم و هر چند وقت یبار میبینم
آخی سالی...
چه قشنگ بود خلاصه اش
دلم برای سالی تنگ شد
از سری اول هم دوست داشتنی بود
ممنون خانوم دکتر مهربون و دوست داشتنی.یه عالمه بوس برای شما
پاسخ:
فدای شما.اره کتاب خوبی بود ریتم اروم و ملایمی داشت
یادم باشه بعد از اینکه اون کتابهایی رو که خریدمو نخوندمو خوندم برم سراغ این کتاب ☺
پاسخ:
کتاب عالی نبود ولی خب بدم نبود.یه جاهاییش نکته های ظریفی داشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی