روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

جلبک

جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۵۶ ق.ظ

جلبک اثر کتایون سنگستانی...

کتابی با موضوعات اجتماعی این روز ها که با توصیفات جالبش خیلی خوب تونسته بود س.ان.سور ها رو دور بزنه و این خیلی برای من جالب بود...صحنه ها و اتفاقات و جملات خیلی جذاب بود ولی کل داستان به نظرم جذابیت خاصی نداشت...داستان درمورد دختری که در اوج فقر عاشق میشه و یه عشق شاید نادرست و اتفاقاتی که بعدش میوفته و ...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۰
زیرزمینی

نظرات  (۲)

خیلی عالیه.
خدارو شکر کنید که زیاد کتاب می خونید.موضوع و محورش مهم نیست.خوندن کتاب در هر زمینه ای خیلی عالیه.
خداروشکر
پاسخ:
بله خدارو شکر مخصوصا تو این بی وقتی امتحان من معمولا ویر کتاب خوندنم میگیره
می درکمت
منم اون وقت ها که کتابخون بودم وقتای بی وقتی امتحان، بیشتر کتاب خوندنم می گرفت خخخخخخخخخخخخ
انگار همه مون یه جورایی شبیه همیم (البته شما خانوم دکتری ،انکار نمی کنم )
ولی از پاسخت یاد وقتایی افتادم که وقت نداشتم و درس داشتم و دلم می خواست برم بیرون درحالیکه روزای دیگه اصلا دلم نمی خواست خخخخخخخ
پاسخ:
به قول مامانم اینا بدبختیه
خب منم دوست دارم برم بیرون و اینا ولی به کلی دلایل نمیتونم وگرنه بیرون رفتنو و بیرون کتاب خوندنو ترجیح میدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی