روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

محکوم

چهارشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۳ ب.ظ

متنفرم از خودم وقتایی که انقدر ضعیف و لوس میشم...ولی این دفه ادامه میدم...دیگه باید محکم باشم باید ادامه بدم...اینبار محکومم به موفق بودن...خدا یعنی اگه منو یکم کمتر لوس می افرید من انقدر بدبختی نداشتم تو زندگیم...والا...خدایا یه تجدید نظری بکن در مخلوقاتت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۵
زیرزمینی

نظرات  (۳)

یه تجدید نظر کن بی زحمت که دکتر نباشه ولی کمتر لوس باشه☺
پاسخ:
نه دیگه...دکتر باشه ولی لوس نباشه...حالا اونقدراهم دکتر بدی نیستم دیگه
البته من فکر میکنم اگه ما لوسم آفریده میشدیم بازم خریدار نداشتیم یعنی چپ میرفتن راست میرفتن به ما میگفتن بسه خودتو جمع کن والا بخدا , حالا که اینطور آفریده شدیم باید محکم و قوی باشیم ! 
ویزیت بعدی : من میتونم , من لایق بهترین ها هستم , اسم دانشگاه مورد نظرتو با اسم و فامیلت و تخصصی که میخوای قبول شی رو رو برگه مینویسی و همیشه جلوی چشمت میزاری ☺
پاسخ:
دقیقا این کاررو هم میکنم.مدیتیشن میکنم و میگم من رزیدنتم
سلام خانوم دکتر دوست داشتنی و احتمالا لوس
من که همینجوری که هستی خیلی ازت خوشم میاد.دختر باید لوس باشه خب
اصن دختری که یه مقدار  لوس نباشد ...است.
تازه من هنوزم لوسم ولی چون خریدار ندارم خودم رو برای خودم لوس می کنم


پاسخ:
سلام
خب وقتی خریدار نداره عذاب اور میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی