روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

عاشقیه پاییزی

جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۲۷ ق.ظ

خب دارم به این نتطیجه میرسم که طیبه راس میگفت و پاییز فصل مزخرفیه....

اولا که ما هیچوقت تو این فصل تو شهرزادگاه شرجی نداشتیم که حالا داریم....

دوما اینکه هربار فیلمای بچه خواهرمو میبینم میخوام بزنم زیرگریه و دوس دارم بغلش کنم و خودمم نمیدونم چرا باید به بچه ای که هیچوقت ندیدمش هیچوقتم شاید نبینمش و هیچ نقشی تو زندگیش ندارم چرا باید این حسو داشته باشم...

کاش امسال خیلی بارون بزنه...خیلی خیلی زیاد...

هرچقدرم اشک تو چشمام جمع بشه حرص بخورم عصبانی بشم و هر کوفت و زهرمار دیگه ایمن تصمیم گرفتم که قوی باشم و ادامه بدم


پی نوشت:دوست عزیزی که اینجارو میخونی و واسه من جینگولی جات نخریدی ...خواستم بهت بگم خودم جینگولی جات از تهران سفارش دادم برام بیاد...بعدم خودمو سوپرایز کنم...اخرشم خودمو بغل کنم ماچ کنم بگم قربون اون دماغ کوفته ایت که من عاشقشم...والا

پی نوشت:بیچاره رفیق هراز چند گاهی سوپرایزی یه چیزی برام میفرسته چون میدونه دوس دارم

پی نوشت:معلومه درسا خیلی فشار میارن یا بیشتر توضیح بدم؟

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۷
زیرزمینی

نظرات  (۶)

عزیزم پاییز پادشاه فصل هاست و با این حرفتون مخالفم شدید , ولی دلتنگیتو درک میکنم من با اینکه هر روز میبینمش ولی بعضی ساعت ها که تو خونه ام تنهام دلم میخواد پیشم باشه , پیشنهاد میدم به مبارزه ادامه بده و قوی باش و برنامه بریز که بعد از امتحان رزیدنتی بری پیشش ❤
پاسخ:
بله با قدرت...والا...چه اشکال داره ادم یکم خل باشه....پی نوشتمو بخون لطفا
سلام خانم دکتر درس خوندن برای امتحان تخصص خیلی سخته.ولی باورتون میشه من الان ارزوم بود جای شما بودم میتونستم دوباره برای تخصص بخونم و رشته مورد علاقم قبول بشم.من اشتباه کردم چون ترسیدم دوباره امتحان بدم رشته ای رفتم که علاقه ای بهش ندارم.ارزوم اینه که رشته موردعلاقتونو همین امسال قبول بشین.میگذره این روزا.چاره ای جز قوی بودن نداریم
پاسخ:
سلام.چه حیف.تخصصم دیگه تا اخر اخر عمر وبال گردن ادمه اخه.ولی از عمومی موندن بهتره.نپرسم تخصصت چیه؟
ممنون از انرژی که دادین.ایشالا هرچی خیره
قبلا یه لاله بود که رزیدنت داخلی بود بلاگر بود
این شعر از حسین منزوی و با صدای بسیار زیبای همایون شجریان برای فیلم رگ خواب تقدیم به خانوم دکتر دوست داشتنی:
کوچه‌ های شهر پُرِ ولگرده دل پُرِ درده شب پر مَرد و پُرِ نامرده آهای خبردار آهای خبردار باغ داریم تا باغ یکی غرق گل یکی پُرِ خار مرد داریم تا مرد یکی سَرِ کار یکی سَرِ بار آهای خبردار یکی سَرِ دار توی کوچه‌ ها یه نسیم رفته پیِ ولگردی توی باغچه ‌ها پاییز اومده پی نامردی توی آسمون ماهُ دق میده ماهُ دق میده دردِ بی دردی پاییز اومده پاییز اومده پی نامردی یه نسیم رفته پی ولگردی تو شب سیاه تو شب تاریک از چپ و از راست از دور و نزدیک یه نفر داره جار میزنه جار آهای غمی که مثل یه بختک رو سینه‌ ی من شده‌ ای آوار از گلوی من دستاتُ بردار دستاتُ بردار از گلوی من از گلوی من دستاتُ بردار دستاتُ بردار از گلوی من از گلوی من دستاتُ بردار دستاتُ بردار از گلوی من

پی نوشت:اون خودشیفتگی قشنگ و بامزه ات  به طور مورب تو حلق بدخواه مدخواهات
چون من هم از این جینگولی ها بی مناسبت و با مناسبت برای خودم می خرم.خیلی هم از خودم تشکر می کنم.قربونمم میرم
به هرکی یه چیزایی فشار میاره کاش همه ی فشارا فقط درس باشه عشقم.آشفتگی و ناراحتی عزیزانت نباشه



پاسخ:
اصلا درستشم همینه.والا.منم قربون خودم برم
غر میزنم یه وقتایی به دل نگیر...خدارو شکر میکنم هرلحظه
این اهنگو دوس دارم اتفاقا.رگ خوابم با وجودی که هی میگفتن فیلم خوبی نیس ولی من خیلی درکش میکردم
سلام نه من بلاگر نبودم.تخصصم اطفاله ولی دوستش ندارم
پاسخ:
سلام.چرا؟اطفال که ادم کلییییی نی نی گوگولی مگولی مبیبینه
اره خیلیها اطفال رو دوست دارن اما من دوست ندارم سخته.همش استرس دارم نکنه اشتباه تشخیص بدم.مادرا اژیته هستن بچه ها هم که درست شرح حال نمیدن.من که خیلی پشیمونم.ولی خیلیها راضین
.علاقه توی تخصص خیلی مهمه.چون ۴سال تخصص میگذره حالا هر چقدر هم سخت باشه مهم بعدشه
پاسخ:
اره قبول دارم.بنظرمنم از تخصصای پر استرسه.میدونم شکایتم توش زیاده.ولی خودت که بهتر میدونی ما مجبوریم که قوی باشیم.درمونگاه مثلا برو .جاهایی که مریضا استیبل ترن.کم کم شیفتای سخت بردار.یا اصلا برای فوق نظری نداری؟بالاخره نمیدونم من که درس خوندن برام شده واکنش دفاعی درمقابل همه چی
من همیشه فکر میکردم این استرس ها با رزیدنتی طبیعی و عادی میشن برای ادم
سلام نه استرس رزیدنتی یک جوره باز استرس طرح یک جور دیگه.بیمارستانای رزیدنتی خب همه امکانات رو دارن اساتید هستن ولی بیمارستانای طرح یک شهر دور افتاده بدون امکانات تک وتنها.باز استرسش یک جور دیگست.من که دیگه واقعا حوصله درس خوندن برای فوق رو ندارم
پاسخ:
سلام.البته که درست میگی ولی باور میکنی من هیچوقت اونجوری بهش فکر نکردم.همیشه فکر میکردم تخصص یعنی دیگه همه چیز اون رشته رو بلدم و دیگه ترسی نیس.
البته درست میگی دیگه درس خوندن بقیش سخته.هرچند من فکر میکنم اگه فوق فوق تخصصم بود انقدر بیکارمو زندگیم خالیه که جون میکندم تا اونم بخونم.نمیدونم کجا خوندی ولی مثلا فکر میکنی مثلا اگه یه دانشگاه دیگه درس خونده بودم بهتر بلد بودم و بهتر یادم میدادن که الان نترسم؟اخه من دانشگاه ازاد بودم و هنوز بعداز دوسال هنوز این فکرو میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی