روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

لبخند

شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۲۴ ق.ظ

بنظرتون اگه بچه ها میدونستن و میفهمیدن لبخندشون چقدر ادم ها رو خوشحال و امیدوار به زندگی میکنه چی میشد؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۸
زیرزمینی

نظرات  (۵)

بزرگ نمی شدن...:(
پاسخ:
شاید اگه میتونستن نمیشدن
۲۸ مهر ۹۷ ، ۱۴:۰۷ ربولی حسن کور
سلام 
لابد همه اش نیششون باز بود :دی
پاسخ:
سلام.اره حتما
۲۸ مهر ۹۷ ، ۱۷:۲۹ نگار جهانشاهی
عالیه
پاسخ:
اوهوم

خنده های هر کودکی 

بزرگترین ِآرزوهای  من است

کودکان ؛شادمانه بخندید در هرجای دنیا 

و بگذارید  تا برآورده شوند آرزوهایم 

 دنیا با لبخند های  کودکان زیباست

دیروز که من ساعت ها گریه کردم گاهی ریز و آهسته با خودم و بعدا بدون رودرواسی و بلند بلند ،نیکانم هرچیزی که بلد بود برایم می گفت(بی مزه و با مزه) و بلند بلند می خندید تا مامان فقط گریه اش بند بیای و نمی دانست با این کارهایش باران مادر بند که نمی آید هیچ...جانش برای کودکش در می رود.

خدایا برای به وجود آوردن تک تک کودکان سپاس و ویژه تر سپاس برای به وجود آوردن لعبت زیبای زندگی ما "نیکان"

پاسخ:
انقدر استرس به این بچه وارد نکن.گناه داره بخدا
سلام نه به نظر من همه دانشگاهها خوب یاد میدن.منم خوب یاد گرفتم ولی شخصیتم وسواسیه برای همین میگم اطفال به درد من نمیخورد مثلا بچه رو میارن معاینه دقیق میکنم تشخیص درست هم میدم دارو میدم ولی همش استرس دارم نکنه اشتباه باشه.اخه میدونین دیگه مثلا برای اطفال خیلی تشخیص افتراقی هست ادم شک می کنه چند روز همین طوری فکرم درگیره البته اونایی که خیلی شک دارم میگم دوباره بیان بعد که میان میگن خوب شده خیالم راحت میشه ولی به خودم خیلی فشار میاد ولی خب خیلیها مثل من اینقدر استرسی نیستن.من اخه بس که بچه ها رو دوست دارم خیلی روشون حساسم همش میترسم.شاید هم چون اوایل طرحمه.ولی خب همش فکر می کنم کاش دوباره تخصص شرکت میکردم یک رشته راحتتر میخوندم بدون دغدغه واسترس
پاسخ:
سلام.منم خیلی ادم پر استرسی هستم و از بچگی بودم و اینترنی که دیگه داغون شدم.و از زمام اینترنیم اولین واکنشم به استرس دارو بوده.من خیلی از اتاق عمل و جراحی و هر کار اورژانسی میترسم.ولی این روزا دارم فکر میکنم انقدر زندگیم خالیه که اصلا بزنم یه رشته های اورژانسی اینطوری که همش درگیرش باشم و گذر زندگی رو نفهمم و همش درگیر کار و درس باشم فقط.
البته برید طرحم درست میشه خیلیش.مثلا منم اول طرح عمومیم از وحشت خوابم نمیبرد خیلی وقتا.فالت های خیلی بدیم دادم تا حالا گاهی ولی خب چه میشه کرد بالاخره ماهم ادمیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی