روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

11 اذر

يكشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۴۴ ق.ظ

دیشب خواب میدیدم تهران بودم و توی یکی از بیمارستانا کلاس گوارش داشتم...بعد خالم و مادربزرگم که چند سال پیش فوت شده و داییم که اونم فوت شده تهران بودن تو همون بیمارستان.گفتن که مادربزرگم زمین خورده و مهره کمرش شکسته و یه تیم 6 نفری از فوق تخصص ها عملش کردن و زنده مونده...(مادر بزرگ من نزدیک صد سالش بود که مرد و ناتوانی شدید و الزایمر و کهولت سن باعث مرگش شد و تو خونه مرد و کسی نبرد بیمارستان بستریش کنه و راحت یه شب تو خونه خودش تو خواب مرد وچند سال اخر زندگیش واقعا عذاب میکشید)بعد تو خوابم من داشتم فکر میکردم ادم 100ساله رو چرا یه جوری عملش کردن که نمیره؟اخه حالا تا ببریمش شهر خودش انقدر دوره که امبولی میکنه میمیره و فقط چند ساعت هی عذابش دادن بنده خدارو...(تو خوابم یکمم میدونستم که مادربزرگم که کلا مرده پس چرا الان زنده اس)...بعد رفتم به یکی از استادا گفتم گفت خانم دکتر ناراحت نباش اینجا که بیمارستان دولتیه همه چی مجانیه این بنده خدا هم امروز و فردا فوت میشه ولی عوضش رزیدنتا دوتا عمل سخت و خفن یاد گرفتن

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۷/۰۹/۱۱
زیرزمینی

نظرات  (۵)

فکر میکنم دلیل این خوابها ذهن پریشونته و اینکه اواخر به یادشون بودی !
پاسخ:
نه والا...من کلا همینجورم...هرشب خواب میبینم...خواب هرچیزیم که فکر کنی میبینم...دیدم یکی خواباشو مینوشت گفتم بامزه اس منم بیام بنویسم
چه نتیجه گیری بامزه ای به نفع رزیدنتا:))
من خیلی کم خواب هام یادم میمونه
پاسخ:
من 95 درصد یادمه
من نه خواب می بینم نه اگر ببینم جزییات یادم می مونه 
پاسخ:
ولی من خیلی یادم میمونه...البته خب بده معمولا
۱۱ آذر ۹۷ ، ۲۳:۵۱ فتل فتلیان

یادم نیست اخرین باری که خواب دیدم چی بوده !!!!! یعنی خیلی وقته که خواب ندیدم 

گاهی ادم از این خواب عجیب غریبا میبینه 

اهمیت نده

پاسخ:
اگه اهمیت میدادم که تاحالا روانی شده بودم
تیکه اخرشو دوس داشتم
کاش حداقل به روت نمیاورد
پاسخ:
دیگه واقعیت رو گفت تازه من اینجا زیاد نگفتم که بقیه غیر جامعه پزشکی میخونن ناراحت نشن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی