روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

علم

چهارشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۲۶ ب.ظ

اپیزود اول:

مریض که شرح حال داد گفتم باید بری هماتولوژیت ...میگه رفتم پیش دکتر(معروفترین دکتر شهر)گفته فلان کارو کن فلان دارو رو بخور...میگه حالا اومدم شما بگی این دارو ها خوبه من بخورم یا نخورم؟

من غش کرده بودم از خنده

اپیزود دوم:

میگه مریض فلان مشکل رو داشته رفته پیش دکتر (مهروف ترین نفرولوژیست شهر)تشخیص نداده من تشخیص دادم

غش غش میخندم بهش که فلانی تشخیص نداده تو دادی...میگه تشخیص داده ولی مریض مطمئن نبوده و اومده دوباره از من پرسیده بود

نتیجه:این دوتا ماجرا اصل یه اتفاق هستن ولی تعریف کردن من با تعریف کردن پزشک دوم چقدر فرق داره...خب لامصب اینهمه اعتماد بنفسو از کجات میاری؟قیافه میخوای بیای برو برا کسی که از پزشکی چیزی نمیدونه قیافه بیا نه برا من...

خدایا یا منو نابود کن یا این جماعتو دون رو به جاهای بلند نرسون...یا به قول دوستمون خدایا بیا منو بخور

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۴
زیرزمینی

نظرات  (۸)

۱۴ آذر ۹۷ ، ۱۸:۰۹ معلوم الحال
جوش نزن :)
پاسخ:
زدم دیگه
خدایا گذرمون پیش این دکترای پر از اعتماد به نفس نیوفته 😄
شما هم باس میگفتی پیش غازی و معلق بازی !!! 
پاسخ:
دیگه میکنن دیگه از رو هم نمیرن
همون خدایا این جماعت دون رو به جاهای بلند نرسون خیلی بهتره ...👍👏
پاسخ:
ولی خب اغلب میرسن
۱۵ آذر ۹۷ ، ۰۹:۳۹ فتل فتلیان
عجب !!!!
سلام به روی ماه خانم دکتر دوست داشتنی
ارادت و ابراز دلتنکی 
آره اعتماد به نفس رفته تا سقف
اینا حتما یه چیزی میشن در آینده تر
پاسخ:
حتما میشن
به نظرم به جای اینا دعا کن خدا بهت صبر بده‌
به نظرم به جای اینا دعا کن خدا بهت صبر بده‌
پاسخ:
ایشالا
سلام;حالتون خوبه؟چرا نمینویسین؟
پاسخ:
سلام.ممنون.مینوسم اگه چیزی باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی