روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

پیچ شمرون

يكشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۰۲:۵۸ ب.ظ

اهنگ پیچ شمرون گروه اوان رو شنیدین؟

من این اهنگو میذارم باش کلی قرمیدم و خودم و سال دیگه این موقع تهران تصور میکنم که تو سرما قدم میزنم...بعد فرستادم اهنگو برای دماغ عملی میگه که عجب اهنگ احساسی و غم انگیزی...

بش فکرمو میگم

 میگه چه ربطی داره؟

. گفتم اخه من فقط همون تیکه توی تهرون نزدیک پیچ شمرونو میشنوم...که پیچ شمرونم همون نزدیکای میدون تجریش تصور میکنم...کلا من هرجای تهرانو بخوام تصور کنم تجریش میاد تو ذهنم و یکم توچال...

پیچ شمرون کجای تهرانه؟تو نقشه نگاه کردم نزدیک توچال و سعد اباد میزنه پیچ شمرون...

پی نوشت:انگار اسم اهنگ طهرون هست نه پیچ شمرون😂😂

پی نوشت:عقده ایه کی بودم من؟

پی نوشت:گفتم حتما که خونه یکی از اجرای تقریبا ثابت خوابای منه بعد دیشب خواب میدیم یه خونه بزرگ گرفتم و دانشجو ام و امتحان دارم بعد انقدر ررررر خونمون بزرگ بود که مردم به عنوان کوچه برای عبور و مرور ازش استفاده میکردن...بعد من و پ هم خونه بودیم امتحان دادیم اون با 6 قبول شد من با 19 افتادم...بعد ناراحت بودم رفیق اومده بود دلداریم بده که یه خانمی اومد از وسط اتاق من رد بشه برسه به کوچه بعدی که ما عصبانی شدیم و باهاش دعوا کردیم بعد باصدای خودم که میگفتم تو اگه شعور داشتی بی در و بی اجازه از وسط خونه مردم رد نمیشدی بیدار شدم

کاش یه روانپزشک یا روانپزشک خفن مثل فروید(اخه تنها کسیه که میشناسم رو خواب کار میکرد)بهم میگفت چرا از بچگی خونه های قدیمی و بزرگ عضو ثابت خوابای منن؟

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۳
زیرزمینی

نظرات  (۲)

اون با 6 قبول شد من با 19 افتادم..
خیلی خوابت بامزه بود.به قسمت بالا که کپی کردم اوردم رسیدم خیلی خندیدم .بلند بلند خندیدم.همین الان تو پراید خخخخخخ
پاسخ:
دیدی تورو خدا مضمون خوابای منم همیشه خدا نصفش درسیه. ..پارتی داشت دیگه با 6 قبول شد
فک کنم قبلا گقتم خوابات خیلی باحالن😁
 چه خوبه که میتونی برا سال دیگه این مرقعت رویا پردازی کنی...نمیدونم چرا من امیدم به فرداها اینقد کم شده☹️
منم دیشب خواب میدیدم با مامان رفتیم کفش بخرم😉
پاسخ:
باحالی از خوابای خودتونه...منم اگه درسمو ازم بگیرن دیگه هیچی ندارم ...به همین دلیل شدم خانم دکتر تمام وقت وگرنه کار که نمیکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی