روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

ازمون

پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۰۴:۳۱ ب.ظ

خب بالاخره تموم شد و من الان به یه ورمه ازمون و دیگه برام مهم نیس ...حالا حداقل تا پاسخنامه اصلی وزارتخونه بیاد...


بعد الان نشستم مثلا تفریح بکنم نشستم دارم فیلم چهارراه استانبولو میبینم های های گریه میکنم...یعنی همینقدر تباهم

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۲
زیرزمینی

نظرات  (۶)

من چک نمیکنم سوالاتو درواقع اون قدر ازمون برام سخت بود که واقعا شوکه شدم بنظرم قابل مقایسه با سالای قبل نبود و من گند زدم😭😭😭😭
پاسخ:
اتفاقای دوستای منم همینو میگفتن بعد به نظرمن خیلی اسونتر از پارسال بود😂😂😂واین خیلی نشونه بدیه
بعد ازمون ها دیدن پاسخنامه کار اشتباهیه


پاسخ:
چی بگم والا ولی تکلیف ادم معلوم میشه
چطوری تباه؟
پاشو برو خوش بگذرون
پاسخ:
داغونم مهربان دست رو دلم نذار
البته دیروز با رفیق جان کلی رفتیم گشتیم
نه عزیزم.ایشاا...که نتیجه دلخواهتو بیاری...میگن تا اخر فروردین میاد نتایج
پاسخ:
چک کردم و خیلی نتیجه افتضاح بود
کلید سوالات که شنبه میاد تو این گروهها چک نکن اصلا اون که خودشون بدن...
پاسخ:
چمیدونم چک کردم دیگه
می گذرد
بیا بغلم زیرزمینی 
پاسخ:
بغل لازمم وحشتناک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی