روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

و درد را پایانی نیست!

شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۲۶ ق.ظ

تصمیم داشتم اگه نمره ام خوب شد تا اول مهر فقط تفریح کنم و یه کار خیلی خفیف...و اگه بد شد برم دنبال کار تو بهداشت برای صبحا و عصرا هم کار کنم و دیگه هم بمیرم درس نخونم...حالا باید یه چند روزی با این درد سنگین کنار بیام ...و حالا هی فکر میکنم باید دوباره درس بخونم و رفیق میگفت اصلا به فکر درس دیگه نباش و بیخیالش شو...

حالا من موندم چجوری برم سرکار دوباره...چجوری خودمو ریکاوری کنم و چجوری تصمیم بگیرم برای اینده...شما بودین چکار میکردین؟

الان نه دلم میخواد فیلم ببینم نه کتاب بخونم نه ورزش کنم...ولی میدونم باید این کارا رو انجام بدم...اخر هفته یه برنامه دوروزه داریم...دارم برنامه میریزم دوسه روز برم تهران

پی نوشت:چند وقت یه مطلبی خوندم درباره و موفقیت و اینا ...یادتون میاد یه زمانی فیلم راز راندا برن چه غوغایی کرده بود...این مطلب هم در ادامه اون که چرا وقتی چیزی رو با تموم وجود میخواین بهش نمیرسید...میگفت وقتی شما بیشتر از ارزش اون چیزی که میخواید تلاش کنید باز هم بهش نمیرسید...به نظر من که نظریه مسخره ایه.نظر شما چیه؟

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۴
زیرزمینی

نظرات  (۸)

۰۴ اسفند ۹۷ ، ۱۱:۴۵ معلوم الحال
آخر این هفته؟ :)) 
منم پنجشنبه صبح تهرانم. 
پاسخ:
اخر این هفته جای دیگه ای هستم
تا اونجا که میدونم، حال رزیدنتها خوب نیست. به محض مجال، انصراف میدن...
یه بزرگی میگفت اول سعی کن یه GP خبره بشی ، تا بفهمی درمان و طبابت اصلی چیه ... بعد برو دنبال گسترشش، یا مسیرای دیگه
پاسخ:
دیگه هممون دور خودمون داربم میچرخیم یه جورایی
با دوستمم که تماس گرفتم میگفت باید برم دنبال کار ولی از هدفم دست نمیکشم و مطمئنم که با تمام وجودش تلاششو میکنه، به نظر من تو هم مدتی استراحت کن خودتو فقط با کار مشغول نکن تایمی هم برای مطالعه بزار اما کنارش دنبال علاقه ات هم برو .
آدم برای رفع خستگی که نمیره تهران، تهرانو فقط باید تو تعطیلات نوروز بری و بگردی :)) 
پاسخ:
اخه داداشم اصرار داره که تیاتر سقراط هست برو ببینش.میدونمم الانم خیلی شلوغه.حالا ببینیم چی پیش میاد.
منم احتمالا همین کار دوستتو بکنم
بنظر منم مسخره ست😶

کاش بتونی فعلا تا آخر عید خودت رو بزنی به بیخیالی و به هیچی فک نکنی بعدش تصمیم میگیری چیکارکنی
پاسخ:
اره سعی میکنم همین کارو کنم
برو حالشو ببر...


پاسخ:
بدبختی اونجاس که بلد نباشی حالشو ببری
من شنیدم برا تخصص هم کلاس کنکور هست. نظرت چیه یک سال بیای تهران و اینجا پاره وقت کار کنی و کلاس هم بری! هان؟
پاسخ:
یکم مفصله.بله کلاس هست.ولی تنهایی زندگی کردن تهران اگه از سد خانواده بگذرم و بخاطر من خانواده نپاشه.کلی خرج روی دستم میذاره.وهمون کلاسا دوره های از راه دورم دارن که سی دی و جزوه هاشونو میفرستن ولی خب بودن تو کلاس و دیدن بچه ها انگیزه و تلاشو بیشتر میکنه.ولی تهران اومدن گزینه ام نیس
سلام نا امید نشو دو باره بخون امتحان بده. چون اگه تخصص نگیری  تا آخر عمر یک پشیمانی بزرگ همراهته و ولت نمیکنه
پاسخ:
سلام دارم فکر میکنم کلا بیخیال تخصص بشم و قیدشو بزنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی