روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

من ادم نرسیدن ها....

يكشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۴۱ ق.ظ

باهر پاسخنامه جدیدی که میاد قد نمره منم اب میره...انقدر که انگار به غیرمجاز میخواد برسه

پی نوشت:برای اعتراص دوستان که ناامید نباشم...از جام بلند شدم و دارم کارایی که باید بکنم مثل ورزش و رژیم و کتابایی که باید بخونم فیلمایی که باید ببینم رو دارم لیست میکنم برای حدود 3 ماه اینده...تا بعدش ببینم میخوام دوباره درس بخونم یا بیخیال همه چی بشم...ولی با همه اینا به خودم حق میدم ناراحت باشم و گریه کنم و دلم نخواد از جام تکون بخورم

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۵
زیرزمینی

نظرات  (۴)

۰۵ اسفند ۹۷ ، ۰۸:۵۸ معلوم الحال
انقدر منفی نباف
شماها چطور یادتون میمونه به کدوم سوال چه جوابی دادین؟ :) نتیجه ها رو واگذار کنید به مرکز سنجش و رها باشید باباجان
سفرررر تورا میخواند....وگرنه کتاب خوندن تاززه ازش خلاصی یافتی باز میخوای بخونی
پاسخ:
تو فکرم برم تهران ولی خب الان همه جا شلوغه
البته که حق داری بابتش ناراحت باشی و از هیچ کاری لذت نبری
به زور خودتو مجبور نکن که کتاب بخونی یا فیلم ببینی یا هر کار دیگه
زوری کاری نکن چون نتیجه عکس میده
به خودت اجازه بده که ناراحت و بی حوصله باشی
بابتش گریه کن حتی
بعد چند روز آروم آروم خودتو از اون حجم از بی حوصلگی و غصه نجات بده
همه ی آدما حق دارن واسه چیزایی که ناراحتشون میکنه عزاداری کنن
ولی خب بعدش باید تلاش کنن به روزهای عادی برگردن
این حق رو از خودت نگیر ❤
پاسخ:
ممنون از نظرت.دارم سعی خودمو میکنم که حالم عوض بشه
تهرانی های وبلاگ یه خانوم دکتر داره میاد تهرااان

نمیخواین بیان استقبال؟
پاسخ:
فعلا سفر تهران کنسله.جا و مکان ندارم.همراه ندارم.پول ندارم.حوصله ترافیکم ندارم که این مهمترین دلیلمه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی