روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

و بالاخره

شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۷، ۰۵:۲۹ ب.ظ

کارنامه ها هم اومد و رتبه من داغون تر از همه اون چیزایی که شد که تمام گروه ها میگفتن...وحالا باید برای چالش بعدی یعنی خوندن برای سال سوم مواجهه بشم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۸
زیرزمینی

نظرات  (۴)

یعنی مجاز به هیچی نمیشی؟ یا خودت هر چیزیو هر جا نمیخوای ؟
پاسخ:
چرا مجاز میشم.ولی دلم میخواد رشته هایی برم که خوشحالم که و احساس خوبی نسبت به خودم داشته باشم
منم داغون شدم افتضاح بود نسبت به چیزی که فکرشو میکردم 😞
پاسخ:
ایشالا که خیره
ببین تو هنوز جوونی و فرصت داری به نظر منم یه سال دیکه سختی کشیدن  می ارزه به اینکه جهار سال جوونیتو حروم رشته ای کنی که دوستش نداری !!!
پاسخ:
هر چی خیر باشه
انشاله هر چی صلاحته همون بشه
اما یه لحظه به اینم فک کم که شاید همه اینا یه نشونه است برات که از این مملکت گل و بلبل بذاری بری!!
پاسخ:
اگر این ترس هام بذاره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی