روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

ترس هام 2

سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۴۲ ق.ظ

یکی از ترس هام برگشتن به سر کار بود بعد از 6 ماه...همش میترسیدم نتونم و بلد نباشم مریض ها رو...داروها رو یادم رفته باشه و هزار تا چیز دیگه...واسه همین دنبال کار نمیرفتم...میدونم خیلی مسخره است ولی واقعا میترسیدم...ولی بالاخره مجبور شدم برم مطب بابام و از صبح تاحالا خدارو شکر از پس مریضا براومدم

پی نوشت:بهم نخندین و نگین مریضای مطب که معمولا سرپایی هستن...این یکی از ترسهام بود

بعدا نوشت:میدونم باورتون نمیشه ولی یکی از ترسهای دیگمم رفتن به پمپ بنزینه که دوستم یادم داده میرم به خود همون اقای اونجا بگم برام بنزین بزنه...ولی بازم از پمپ بنزین رفتن میترسم وترجیح میدم داداشم بره ولی خب دیگه امروز مجبور شدم برم...اقاهه هم سرش شلوغ بود منم که بلد نبودم خودم بنزین بزنم و فکر کن اون اقای پشت سریم کلی فحشم داده تو دلش

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۸
زیرزمینی

نظرات  (۶)

میتونی :)
پاسخ:
ممنون
موق باشی :)
پاسخ:
ممنون
خیلی خوبه که داری با ترس هات روبه رو میشی و اونارو کنار میزنی ...
اصلن هم مسخره نیست و این نوع ترس تو وجود همه یماها هستش ! 
منم میدم مسئول پمپ بنزین برام بزنه در واقع به برادرم رو نمی ندازم که یه آتویی دستش داده باشم :))
پاسخ:
چه خوب که یه نفر دیگه هم مثل منه...هرچند من فکر میکردم بنزین 1500شده و کلی مامورش ازم پول اضافه تر گرفت ومن نفهمیدم
عیدت مبارک :) 
پاسخ:
عید توهم مبارک خانم خوشگل
شایدم ماموره فکر کرده بهش انعام دادی !
 راستی نوروزت مبارک :)
پاسخ:
عید توهم مبارک.اخه تو جیب خودشم نرفت.کارت کشید همشو.به خودش جدا انعام دادم
سلام عیدتون مبارک 
ایشالا که سال خوبی داشته باشید 
با ترس ها باید روبه رو شد اون وقته که ادم میفهمه واییی چه ترس های مسخره ای داشتما 
پاسخ:
سلام عید شما هم مبارک و سال پر از شادی داشته باشید
اره باید با ترس ها مقابله کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی