روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

و اولین شکایت

دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۵۹ ب.ظ

خب بالاخره اولین شکایت از منم انجام شد...

همون مریضی که گفتم زونا داشت...رفت شکایت کرد و توسط متخصص عفونی دیده شده و تشخیص و درمان هر دو درست بوده و بهش گفتن پارانوییده...

خدایی یه پیر زن تنها انقدر امید به زندگی داره که دنبال این چیزا باشه؟

خدایی من یکی دارو اشتباه بهم بده با کمال میل ازش استقبال میکنم

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۹
زیرزمینی

نظرات  (۵)

شکایت به مراجع قضایی ؟!
کاش متخصص عفونی براش مدیکیشن پارانوئید رو شروع میکرد😅
پاسخ:
به مراجع پزشکی شکایت کرده بود...گفته بود که من تو اینترنت خوندم باید یه داروی دیگه رو بهم میداد
عزیزم سلام
میگم دوس داری چه دارویی رو بهت اشتباه بدن؟؟
بگو خودم برات تجویز می کنم عشقم
من نظرم رو همون قرصی هست که تو سریال نوروزی شبکه ۳ (اسم سریال یادم نیست) می خوردن و بعدش همش شاد بودن و می خندیدن.آی خودم هم دلم می خواد که نگو.گفتن قرص اعصابه.میشه تو هم واسه من اشتباها تجویز کنی ؟من عاشق این تجویزهام 
پاسخ:
سلام عزیزدل...من ترجیحم یه مرگ اروم و بی صداس😂ولی از این قرصایی که تو میگی هم خوشم میاد
۱۹ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۳۱ ربولی حسن کور
سلام
بیشتر شکایتها از پزشکان خیلی راحت رد میشه
یه مقدارش به خاطر وضعیت اقتصادی مردمه
پاسخ:
سلام.شکایت کرده بود که به جای اسیکلوویر والاسیکلوویرداده
مگه هنوزم از شما دکترا شکایت میکنن؟ :))

پاسخ:
اختیار داری
جااااااااااااااااان ! تو اینترنت سرچم کرده بود !!! ای ول :) 
گفتی پیرزن بود ؟
پاسخ:
بله پیر زن بود.تازه پیرزنی که شوهر و بچه نداشت.و من به این فکر افتادم من پیر بشم اینجوری بهم نگن ترشیده عقده ای😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی