روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

سفر

پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

هرچی به روز سفر نزدیکتر میشم بیشتر خوشحال میشم...هرچند میدونم اونجا کسی منتظرم نیس که باهم بریم بیرون و اینا و عملا دارم اویزون دوتا از دوستام میشم برای بعضی روزا...و میدونم تنهایی گز کردن تهران خیلی منو میترسونه...ولی بازم حس خوبیه...من عاشق پارک رفتنم...شهر خودمون پارک خیلی کم داره و عاشق پارکای سرسبزو هیجان انگیز تهرانم

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۲
زیرزمینی

نظرات  (۴)

سلام خانوم دکتر دوست داشتنی خودم
به به تهران گردی.
منم عاشق تهرانم .تنهایی که بهتره .راحتی.هرجابی دلت خواست.هرکاری دلت خواست.
بعدشم کاش خونه ی ما تهران بود  کاش خودم وقت آزاد داشتم اصن آویزون خودم می شدی خوشگلم
به من که به شدت لحظاتی که با تو هستم(مجازی) خوش می گذره عچقم.احساس می کنم خیلی جوونم و همسن تو هستم.
پاسخ:
سلام عزیز دل.واقعا کاش تهران بودی.منم خیلی خوش میگذرونم باهات.کلی بهم حال میدی
مهم اینه که داری میری سفر ، تنها هم نیستی دوستات باهاتن ، خوش بگذره :)
پاسخ:
ممنون
۲۷ فروردين ۹۸ ، ۱۶:۲۷ ربولی حسن کور
سلام
جالبه 
من عاشق تنها سفر کردنم 
بدون مزاحم آدم هروقت دلش میخواد میره هروقت دلش میخواد میاد
پاسخ:
سلام.خب شما اقا هستید شرایط براتون راحتتره

دوست داشتین جواب بدین..مرسی که دکتر خوبی هستین..از نوشتهاتون میشه فهمید

پاسخ:
شما لطف داری فقط سعی میکنم ادم خوبی باشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی