روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

سفر

سه شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۰۶ ب.ظ

توی اتوبوسم و از تهران دارم میرم شهر غریب...چقدر پشیمونم...امروزم باید تهران میموندم و به این حس تنهایی لعنتی غلبه میکردم...هوای تهران امروز خیلی خوب بود...ابری و بارونی که من عاشقشم...باید دوباره میرفتم تجریش...دلم دوباره تجریش میخواد

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۰
زیرزمینی

نظرات  (۵)

سفرت به سلامت به هرحال :)
پاسخ:
ممنون
منم برای نهم خرداد دارم میرم کاشان تنهایی تازه فکر میکنم خیلی هم خوش بگذره و با آدم های جدیدی آشنا میشم بدون غر غر کردن همسفر ها و اختلاف نظرها. تازه بعدش تصمیم دارم با یه تور هماهنگ کنم و برم طبیعت گردی البته برای تعطیلات خرداد! خودمونو عشق است بیا خودمونو بیشتر دوست داشته باشیم، بیا کم تر خودمونو قضاوت کنیم! 
چقدر از واژه خودمون استفاده کردم! 
پاسخ:
افرین چه کار خوبی میکنی خیلیهم خوبه...اون برنامه خردادتو اینوراهم بفرست...خودمونو دوست داشته باشیم و خوشحالیمون به کسی وابسته نباشه
به به چه وبلاگ زیبایی  ، تبریک دکتر جان
اما ای کاش یا به اینستاگرام مهاجرت می کردید یا ویرگول
این سامانه بیان یه جوری هست، نمیشه دائما مطالب رو پیگیری کرد
پاسخ:
من تازه اومدم بیان .راضی ام. اینستا دوس ندارم
ممنون از لطف شما
سلام و درود
پاسخ:
سلام

سلام، من تازه با وبلاگتون اشنا شدم خیلی از کتابایی که معرفی کردین برام جالبه، من عاشق نویسندگیم ولی هنوز اول راهم....

میشه منم رمزو داشته باشم؟ البته من وبلاگ ندارم و ایمیل دارم

پاسخ:
سلام... منم نویسندگی رو دوس دارم واسه همین خیلی وقتا مینویسم.متاسفانه به دلایل شخصی رمز رو فقط به کسایی که میشناسم میدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی