روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

100%

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۵۱ ب.ظ
یکی دیگه از تیاترایی که تهران دیدم...بخاطر اینکه ستاره پسیانی توش بازی میکرد خریدم و من تیاتراشو خیلی دوس دارم...یه تیاتر هیجان انگیز روانی بود...هر لحظه از ترس قلب ادم می ایستاد...جریان دختر جوونی بود که بازیگر محبوبش رو مقصر فلج شدنش میدونست و حالا میخواست ازش انتقام بگیره
Image result for ‫تئاتر صددرصد‬‎
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۶
زیرزمینی

نظرات  (۳)

منم اینو دیدم خیلییی خوب بود! من به خاطر جفتشون رفتم :) دیدی چقد می‌ترسید آدم؟ 
پاسخ:
ارهههه...خیلی باحال بود...من کلی ذوق مرگ شدم
تو این یکسال و نیم اخیر 100% رو سه دوره اجرا رفتن من خوشبختانه تو دوره ی دوم رفتم دیدمش عاالی بود .. خیلی این دوتا عزیز دل قوی اجرا کردن .. کاملا محو پیچیدگی متن و اجراهای بی نظیر بودم . 
عزیزم تنشوری رو ندیدی؟؟ اگر ندیدی امیدوارم اجرا مجدد بذارن و حتماااا ببینش مطمئنم حظ می کنی 
پاسخ:
نه ندیدم.ولی خیلی از تیاترا رو فیلمشونو دیدم.فقط وقتایی که سفر میکنم تهران میتونم تیاتر ببینم دیگه
تنشوری نسبتا تازه اجرا شده فیلمش نیست امیدوارم اجرا مجدد بذاره من 25 دی دیدم برای اولین بار کار شده بود پانته آ پناهی ها و صابر ابر چه کررردند :))
پاسخ:
حالا ببینیم چی بشه دیگه کی برسیم تهران و بقیه و ماجرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی