روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

ذوق مرگ

دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۶:۵۵ ب.ظ

شما هم مثل من وقتی میبینین یه دختر پسری سر اینکه کدوم پول رو حساب کنن دعوا میکنن ذوق مرگ میشید؟اصلا این زوج ها خیلی گوگولین...حالا چه خواهر برادر باشن چه رفیق چه عشق...اصلا باحالن

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۸/۰۲/۳۰
زیرزمینی

نظرات  (۶)

اره خیلیی🤗
پاسخ:
ارهههههه
باور میکنی بیزارم از این حرکت!!! یعنی چی قبلش با هم به تفاهم برسن که جلو مردم جون من جون تو نکنن والاااا 
پاسخ:
ولی به نظر من خیلی گوگولی ان...کلی دوست داشتن تو رابطشون موج میزنه

سلام خانوم دکتر دوست داشتنی ناز خودم

دختری که این کار رو بکنه خنگه

چون وظیفه ی پسره ست

اینهم کلام و نظریه ی غیرکارشناسی دلنشین من بعد از مدت ها خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ:
سلام عشقم...نگووووو...شاید پسره هم خیلی پولدار نباشه خب
من از تعارف کردن خوشم نمیاد ولی اینکه یکیشون خانم باشه یکی اقا لذت میبرم .. چون نشون میده بینشون مفاهیم جنسیتی نقش نداره و همسان و هم پایه ن و رفیییق 
پاسخ:
ارههههههه...مم میگم گوگولین...پایه و رفیق
خیر :)

هنر انسانهای بزرگ این است که

به دشواری کار نمی اندیشند،

بلکه به عظمت آنچه خواهند یافت فکر میکنند .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی