روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

فانتزی

يكشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۳۱ ب.ظ

فانتزی این روزام اینه که تو یه کافه خیلی بزرگ با سبک باروک روی یه مبل بزرگ ولو بشم...یه جعبه بزرگ از نخای رنگاوارنگ و پارچه های متنوع گلدوزی و شماره دوزی با کلی مدل کنارم باشه بعد من هی دوخت و دوز کنم و وافل بخورم با لاته و ازدیوار شیشه ای کافه نگاه کنم به رودخونه و اسمون پر از ابر و برف ریزی که میباره

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۵
زیرزمینی

نظرات  (۷)

عزیییییزم ،حالا که فکر میکنم فانتزی منم هست😊
پاسخ:
ارههههه
سلام
سبک باروک چی بیده
وافل چی بیده
لاته چی بوده آحه
ابر و برف ریز رو دیگه می دونم چیه.ممنون
پاسخ:
سلام عزیز دل.منم نمیدونم باروک چیه.معماری که تو روسیه دیدیم راهنمامون گفت معماریشو میگن سبک باروک.بقیه هم که خوردنیای خوشمزههههههه
چاق میشی. نباید بخوری
پاسخ:
چاق دوس داره
خیاطی با چرخ بلدی زیرزمینی جانم ؟ منم موخواممم
پاسخ:
نه با چرخ بلد نیستم هرچند خیلی دوس دارم یاد بگیرم
قانع شدم
ادامه بده
پاسخ:
افرین
سلام خانوم دکتر دوست داشتنی
خیلی ممنونم 
رفتم و راجع به هر چی نوشته بودی سرچ کردم از معماری گرفته تا خوراکی.عالی بود.ممنون مخصوصا اون معماریش چقدر مطالب جذابی خوندم
پاسخ:
سلام عزیز دل.چه خوب
سلام دکتر جان.عالی بود.دقیقا فانتزی خودمه فقط به جای گلدوزی کردن کتاب بخونم.یه سری از پستاتو خوندم.چرا انقدر شبیه منی؟ یا شایدم من شبیه توام .جل الخالق!!!! 
پاسخ:
شاید خواهران غریبیم نمیدونیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی