روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

29 سالگی

شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۴۴ ق.ظ

خب برای اولین بار توی عمرم سوپرایز شدم برای تولدم...البته قبلا هم سوپرایز شدم ولی نه جشنی بوده نه دوستی نه من توی شرایتی بودم که از این سوپرایز کمال لذت رو ببرم تا پنجشنبه که توسط ساقی و خانمش سوپرایز شدم

کیک فوت کردم که اشتباهی به جای ۲۹ عدد ۳۰ گذاشته بودن روش

من تو اندرونی بودم و ساقی و دخترش تو بیرونی و من وقتی خواستم برم توی اتاقم دختر ساقی پرید جلوم که نرو تو  بیرونی بابام داره نماز میخونه...منم برگشتم تو اندرونی و به زنش گفتم نماز چه موقع بعدم مگه با شلوار کوتاه داره نماز میخونه که من نرم و زنشم هی میخندید و جواب سر بالا میداد تا یکم بعد بهم گفتن که برم تو بیرونی و دیدم بعله کیک وشمع و اینا...بعد چون کسی برام کل نمیکشید خودم کلی کل کشیدم و دست زدم و شعر خوندم واینگونه سوپرایز شدم....هرچند به زن ساقی گفته بودم یه وقت کاری نکنینا من اصلا تولد دوس ندارم و البته واقعا هم دوس ندارم

شروع دهه چهارم زندگی و وارد شدن به ۳۰ سالگی خیلی ترسناک و عجیبه ولی خب نمیشه کاریش کرد

ماجرای اموزنده:یه روز قبل از تولدم با عاشق دعوام شد ...ازم میخواست باهم بریم بیرون تا ببینیم همو و من سفت و سخت گفتم نه و واسه هزارمین بار گفت چرا و گفتم به همون دلیل که هزار بار گفتم که عصبانی شد و تند تند شروع کرد پیام دادن که بلاکم کن(اصلا این رفتار پسر بچه های ۲۰ ساله رو درک نمیکنم برای یه مرد سی و چند ساله)خب از اونجایی که سالهاس این مسخره بازی ادامه داره و من اصلا حال نداشتم اون روز اعصابم خرد بشه زدم بلاکش کردم تا تند تند پیامایی که میداد نره رو مخم...بعد از چند ساعت انبلاکش کردم زدم به شوخی...که کلا هرچی از دهنش دراومد بهم گفت...خلاصه اینکه فهمیدم عاشقی اینجوریه یا همونجوری میشی که من میگم و اونوقت من عاشقت میمونم یا دوپایی م.ی.ری.نم بهت...واقعا درک نمیکنم ...بعدشم با اتفاقات اخیر که گذاشتم کنار هم به این نتیجه رسیدم که من کلا اقایون رو درک نمیکنم وقتی بخوام از نظر یه دختر بهشون نگاه کنم...با یه دوستم که حرف میزدم میگفت ما مردا هممون همینجوریم باید همه چی به میلمون باشه و کلا هرچقدرم به ازادی اعتقاد داشته باشیم اخرش مرد سالاریم...نمیدونم والا...شایدم من سیاست زنونه ندارم


خلاصه اینکه ۱۰ خرداد ...تولد ۲۹ سالگیم مبارک

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۱
زیرزمینی

نظرات  (۱۱)

۱۱ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۴۹ 😂مهسا😂 اا
تولدت مبارک
پاسخ:
ممنون
تولدت مبارک خانوم دکتر جووونم
ایشاله ٢٩ سالگی بهترین سال زندگیت باشه و به هر آرزویی که داری برسی
تولدت هپی مپی باشههههه😘😘😘
پاسخ:
ممنون عزیزم
تولدت مبارک خردادی عزیزم.
پاسخ:
ممنون عزیزم
تولدت مبارک خانم دکتر مهربوون😙😘

پاسخ:
ممنونم
تولدت مبارک عشقولی من 
😘😍
پاسخ:
مرسی عزیز دل
۱۱ خرداد ۹۸ ، ۲۳:۵۷ معلوم الحال
تولدت مبارک ای دکتر غریب :)
برای منم ورود به ربع قرن دوم زندگیم دردناک و عجیب بود :) تو ربع قرن اولش که هیچ غلطی نکردم. ایشالا ربع قرن دوم مثمر ثمرتر واقع بشه دی: همه با هم بگین آمین 
پاسخ:
ممنون
تولدت مبارک البته کمی با تاخیر ! امیدوارنم به هر چی که لایقت هست و خدا صلاح میدونه برسی :)
ببین دهه ی سی زندگی اونجوری هم که فکر میکنی بد نیست ، البته یه بدی داره اونم اینه که وقتی واردش میشه زندگی پاشو میزاره رو گاز تا توان داره گازشو میگیره و با سرعت میره ! 
در مرد عاشق هم باید بگم من بشخصه حوصله ی همچین آدمای لوسی رو که درک نمیکنن ندارم البته من در جریان مکالمه نیستم ، شاید حق با اون بوده ولی باز باید حداقل به خاطر تولدت مراعات میکرد . تو هم به دل نمیگرفتی و از سوپرایزی که شده بودی لذت می بردی عزیزم.
پاسخ:
مرسی عزیزم
قصه عاشق خیلی خیلی طولانی تر از این حرفاس که در حوصله اینجا بگنجه
تولدت مبارک😊🎉🎊🍻🍰🎂
پاسخ:
ممنون
مبارکه عزیزم ، ان شالله بهترین ها برات رقم بخوره  :) 
پاسخ:
ممنون
عه ببخشید من اول پست بالا رو خوندم 
پس ده خرداد تولدت بود.ببخشید چندروزه قم نیستم و اصلا نت هم نبودم بهت سر نزده بودم رفیق
تولدت با تاخیر و شرمندگی مبارک عشقم
پاسخ:
تو عشق منی...ممنون عزیزم
تولدت مبارک دکتر جان.موفق باشی و سربلند
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی