روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

رزیدنت داخلی

شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۴۳ ب.ظ

هیچوقت فکر نمیکردم از قبول شدنم انقدر ناراحت بشم...داخلی.شهر زادگاه.سهمیه ازاد(یعنی سهمیه نداشتم)

در حالی که همه بهم تبریک میگن و خوشحالن ...من تو درلم اقیانوس اشک راه انداختم...چرا خر شدم و اینجوری انتخاب رشته کردم؟چرا شهرزادگاهو زدم?

پی نوشت:مشکل من داخلی نیست من عاشق رشته داخلی هستم ولی مشکلم شهر زادگاهه ...من درس خوندم فقط برای اینکه از زادگاه برم...ولی بازم خدا رو شکر

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۸
زیرزمینی

نظرات  (۱۸)

وای دقیقا مثل من ،داخلی ی دانشگاه رو  عالی زدم ولی حالا ناراحتم ،ازینکه چرا اااااا چرا اینطوری انتخاب کردم ،چرا عجله کردم برای انتخابم،اینهمه عجله برای چی بود....همه دارن تبریک میگن و من داغون 
پاسخ:
من مشکلم داخلی نیس مشکلم شهرشه
ای جانم، مبارکهههههه. آنقدر سخت نگیر زیرزمینی چشم رو هم بزاری تموم شده چه رشته ای قبول شدی عزیزم؟ 
پاسخ:
ممنونم.بله نباید سخت گرفت
آهان عزیزم،. الان دیدم نوشتی داخلی قبول شدی. بسلامتی ❤️
پاسخ:
سلامت باشی
یعنی تبریک نگیم الان؟!!!
پاسخ:
نمیدونم
۱۹ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۱۶ معلوم الحال
الان ما تبریک بگیم یا اشک بریزیم؟ 
پاسخ:
نمیدونم
ولی من میخوام تبریک بگم. مبارک باشه :-)
پاسخ:
ممنونم
گاهی اتفاقات خوب چنان از راه می رسند که حتی خوابش رو هم نمی دیدی .. ازش استقبال کن ، با وجودی که نمیخواستی ولی خودت انتخابش کردی پس حتما یه دلیل پنهان شیرین داره . 
من تبریک میگم 
پاسخ:
اهرانتخابش کردم چون فکر میکردم بخاطر قانون های خاصی سایت خودش حذفش میکنه.ولی کاملا با حرفتون موافقم باید خوشحال باشم و امیدوار
سلام تبریک میگم.رزیدنتی اتفاقا یکی از امتیازات اینه که ادم شهر خودش بخونه باور کنین وقتی خسته از کشیک میاین خیلی خوبه بتونین خونه خودتون استراحت کنین
پاسخ:
وای لاله لاله نگوووو من درس خوندم که از این شهر برم.من عاشق این بودم که برم وسیله خونه بخرم برای خونه خودم.خدارو شکر ولیخداروشکر
به سلامتی خانوم
تبریک میگم
ان شاالله بهترین ها واستون رقم بخوره❤
پاسخ:
ممنونم
میدونم چه حسی داری
یه بار همچین حسی داشتم 
وقتی بهم تبریک می گفتن فکر می کردم دارن فحشم میدن:/ ناخوداگاه اشکام سرازیر میشد از شدت ناراحتی

اما میخوام بهت بگم 
جایی که فکرشو نمی کنی اتفاقی میفته که فکرشو نمی کنی 
و جوری مسیرت عوض میشه که تا اخر عمر خداروشکر می کنی . با این مساله که تو ذوقت خورد مستقل شی کنار میای به مرور
میدونم موفق میشی

پاسخ:
اه چه کامنت خوبی.همه حرفای دلمو کامل فهمیدی.مالاکیتی باورت نمیشه ولی دیشب تا صبح داشتم خواب کشیک دادن میدیدم
حالآ انشاالله بهتون تو همین شهر زادگآه هم کلی خوش میگذره :) با آرزوی لحظات پر از فان 
پاسخ:
ممنونم.امیدوارم بتونم دوستای خوبی پیدا کنم
تبریک میگم گلم امیدوارم همیشه موفق باشی💐💐💐
پاسخ:
ممنونم
اگه به پولش فکر نمیکنی خیلیم خوبه
منتها میمونه زادگاه
که به نظرم تقصیر خودته اگه اینقدر باهاش مشکل داشتی نباید انتخابش میکردی. باز از یه نظر دیگه قابل بررسیه که هزینه هات کم میشه
پاسخ:
اخه اصلا فکر نمیکردم قبول بشم و اون موقع که داشتم انتخاب رشته میکردم واقعا دوباره درس خوندن برام وحشتناک بود
سلام حالت رو درک میکنم واقعا،چون این حس رو خودمم تجربه کردم ،اما اینو مطمعنم ک کم کم بهش عادت میکنی و دیگ در حد الان اذیت نمیشی پس داخلی قبول شدنت رو تبریک میگم و امیدوارم بهترین اتفاقای زندگی واست رقم بخوره:)
پاسخ:
سلام ممنون...کم کم دارم باهاش کنار میام
انشالا که رزیدنتی بخیر و شادی بگذره.منم چند سال قبل وقتی امتحان دادم خیلی خوشحال شدم که رزیدنت شهر خودم نشدم.رفتم شهر دیگه و گرچه سختیهایی داشت ولی شیرینی اش صد برابر بود و بهترین دوران تحصیل من در اون اپارتمان کوچک دوران رزیدنتی رقم خورد
پاسخ:
اره منم خیلی دوست داشتم میرفتم و دوباره مستقل میشدم ولی خب قسمت نشد
سلااااااام
خیلی خوشحال شدم❤️❤️❤️تبریک تبریک تبریک
ولی راستم میگی گاهی ادمادلشون میخواداز زادگاهشون دور باشن ولی خب هیچ جامثه خونه خودش نمیشه
یه سوال مگه واسه عمومی شهردور اززادگاه نبودید???
منم میخواااام برام دعاکنید🙏🏻
پاسخ:
سلامچرا شهر غریب بودم و دور از زادگاه
ایشالا که هر چی خیره براتون بشه

یه چیزی بگم در ادامه ی اون حرفایی که بهت زدم؟

دنیا دیگه مثل تو نداره

نداره ، نمی تونه بیاره

پاسخ:
جووون جووووون
خانوم دکتر دستم به دامنتون.کنکوردارم یه سوال پزشکی واسم پیش اومده هرچی تو اینترنت میگردم نمیتونم به پاسخ برسم.سوالم اینه که میگن خارجی ترین پرده اطراف جنین کوریون نام دارد که با تعامل با رحم جفت تشکیل میده حالا ایااین کوریون تمام اطراف جنین رااحاطه میکندیافقط درقسمتی که جفت وجودداره وجوددارد.ببخشید اگرچه اینجا جای سوال و..نیست مجبور بودم😓😓😓
پاسخ:
اصلا متوجه سوالت نشدم.خب پرده کلا دور جنینن دیگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی