روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

خواستگاری

پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۳۵ ق.ظ

بنظرون چطور میشه به خواستگاری یه ادم گردن کلفت جواب منفی داد؟مثلا در حد رییس دانشگاهی که من توش قبول شدم؟انقدر استرس دارم که نمیتونم بخوابم

پی نوشت :انقدر استرس این قضیه رو دارم که دیشب تا صبح یا بیدار بودم یا کابوس میدیدم

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۸/۰۴/۰۶
زیرزمینی

نظرات  (۴)

واااای استرس گرفتم
حالا چرا منفی؟؟
دلیل داری؟؟
هنوز که با من مشورت نکردی عچقم خخخخخخخخخ
با خود خیالیت هم تو وبلاگت مشورت نکردی .باهاش مکالمه نکردی .ننوشتی برامون که؟؟اینجوری که نمیشه جواب منفی داد.بنویس.همه رو بنویس ما رو هم از استرس نجات بده خب
پاسخ:
چه باحالی تو طیبه...اره جوابم منفیه اعتقادات مذهبی و انسانی و سیاسیمون دوسمت مختلفن...من دقیقا نمیدونم از چی من خوشش اومده چون من هرکاری کردم که. از من بدش بیاد و فکر میکردم که بیخال شده تا دیروز کا خواهرش زنگ زد و از من جواب خواست.کاملا دلیل دارم برای جواب منفی ولی حالا اومدم شهر غریب بعدم مسافرم شمال بعدم فکر نمیکردم از من جواب بخوان واسه همین ننوشتم
خداییش منم استرس گرفتم :-// 
حالا چجوری میخوای جواب منفی بدی؟بیچارت نکنه یوقت اگه ازین کله خرا باشه؟ :-|

پاسخ:
والا خودمم موندم.امروز انقدر قاطی کرده بودم که میخواستم زنگ بزنم بهش قهوه ایش کنم
رئیس دانشگاه؟ چند سالشه؟!
نمیدونم چرا احساس کردم از اون آدم تپلای، ریش داری هست که دکمه یقه لباسشون تا ته میبندن 😄
خودتو اذیت نکن اگه بعدا برات دردسر نمیشه و ممکنه عقده کنه راحت جواب رد بزن به سینه اش در غیر اینصورت بیا بگو که یه فکر دیگه ای به حالت کنیم! 
پاسخ:
برادر رییس دانشگاه.خواهرش یه کاره ای تو معاونت درمانع.خودش قراره بره در سایر شعل های دولتی خفن تر و شنیدم که داداشش که رییس دانشگاهمونو پدر خیلیا رو دراورده.واسه همین میترسم چجوری بگم نه.از طرفی فعلا گفتم تو سفرم پیچوندمش یه هفته
اوووووف کارت سخت شد که، مشکل اینجاست که رزیدنتی هم همونجا قبول شدی، نمیتونی بگی پای کسی دیگه در میونه؟ نمیخوام ته دلتو خالی کنم عزیزم ولی تجربه میگه باید از این آدمای گردن کلفت فاصله گرفت!
راستی تو شمالی؟ 
پاسخ:
قرار بود بریم شمال ولی شمالمون هنوز پا در هواس و به سمت کنسلی داره می ره.اره ادم های گردن کلفت ترسناکن.یعنی بابام سیست داره با این ادما چجوری رفتار کنه ولی به بچه هاش یاد نداد ما هم استعداد نداشتیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی