روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

بله یا نه

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۲۵ ب.ظ

خب دیروز وقتی به مامانم گفتم خواستگارو قراره ببینم خیلی استقبال کرد که برای من عجیب بود داداشم که میکفت بیشتر وقت بده...اصلا ادم من نیس ولی نمیدونم چرا حرف زدن باهاش برام جذابه...فکر میکنم فقط بخاطر تنهایی باشه...طولانی تنها بودن من...روی همه چی اخلاف داریم ...با من طوری حرف میزنه که انگار باشه حالا دور توه بعد ادمت میکنم...میدونم منم خیلی همه چیو اول با دید بدمیبینم و گارد میگیرم...بهش همه چیو گفتم... هرچیزی که توش منفی بود برام ولی اینکه هیچکدوم براش مشکل حساب نمیشد باعث شد دقیقا حس ادمت میکنم به من دست بده...تنها چیزیو که نگفتم حق طلاق بود که  میدونستم تیر خلاصه...میدونم ادم من نیس...باید تمومش میکردم...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۳
زیرزمینی

نظرات  (۳)

شپ شپ👏👏👏 اجازه بده قر بیام برای این نگتیو انسرت💃
چه قدر اعصابم بهم ریخت از تصور اون فضای باشه... ولی آدمت میکنم ://
پاسخ:
متاسفانه هنوز نتونستم کاملا بگم نه
یعنی تو چشاش نگاه کردی و گفتی آی هیت یو؟! 
پاسخ:
متاسفانه تصمیم داشتم امشب این کارو بکنم که انقدر برناممون بهم ریخت که نشد...میدونی مثل یه سیاهچالس انگار دوست بری توش کشیده میشی به سمتش ولی میدونی تهش تباهیه ولی بازم ادامه میدی یه چیزی مثل love hate relationship
منم که  اومدم بگم به قول خودت با اون قیافه فلان و فلانم. خخخخخخخخ الوعده وفا خخخخخخخ

پاسخ:
من به تو افتخار میکنم عشقم😘😘😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی