روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

خدایا

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۷:۴۴ ب.ظ

خدایا واقعا شکرت بابت قبولیم توی تخصص ...ولی با قبول شدنم تو شهر زادگاه زندگی بدجوری انگشت شستشو گرفته سمتم

این چند وقته انقدر استرس کشیدم که ۲ کیلو لاغر شدم...خدایا چشه بابای من ول نمیکنه؟اینهمه خودمو سفت و محکم گرفتم ...چند ساله فقط به خودم وابسته بودم...ولی الان واقعا یه بغل سفت و محکم میخوام...یکی که بهم بگه خره من میدونم همه چی خوب میشه و من دلم اروم بگیره

پی نوشت:خدا رو شکر اون دکتری که قرار بود بابام منو بهش قالب کنه در رفته و دیگه قرار نیس بیاد خونمون...حداقل این یکی خودش راحت حل شد...خدایی من چه عیب و ایرادی دارم که میخوان ردم کنن؟پدر من ادم که از مجرد بودن نمیمیره که من دومیش باشم که

پی نوشت:خدایا نمیشد به جای این کروموزوم ایکس کوفتی یه وای به من میدادی؟

پی نوشت:تمام این چند روز همش تو خواب حرف میزدم...سالها بود دیگه تو خواب حرف نمیزدم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۶
زیرزمینی

نظرات  (۳)

۱۶ تیر ۹۸ ، ۲۰:۰۵ مشتاقٌ الیه
سلام. یادمه چند وقت پیش به وبلاگی با این سبک آمدم و نویسنده دعا میکرد که دانشگاه زادگاهش قبول نشه.
گویا همین وب بود :)
پاسخ:
خدا داند
ببین عزیزم تو هیچ عیب و ایرادی نداره، اینا دختر اولیش نو زود شوهر دادن الان براشون عجیبه دومی ها موندن تو خونه! والا بخدا ولی با ناله کردن کارا پیش نمیره، با پدرت صحبت کن و ازش بخواه که بهت فرصت بده و این کارارو نکنه! 
پاسخ:
اره احتمالا یکیش اینه و یکی دیگش اینه که دوس دارن نوه دار بشن
اینقدر حرص نخور. محبت کردن پدر و مادرها اکثرا یه مدلیه که برا ما قابل درک نیست. 
بگذار هرکاری میخوان بکنند. تو هم راه خودت رو برو. 
راستی امیدوارم این کامنتم برسه! قبلیا که نرسیدند.
پاسخ:
اخ رافی جانم چه ارومم کرد این کامنتت مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی