روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

خاطرات مطب

جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۵۹ ب.ظ

مریض های بعد از ظهر کنار اینکه معمولا بد حال تر و پیچیده ترن یه چیزای باحالی مثل داستان های زندگی جذاب هم بیشتر دارن

چند روز پیش ه بعد از ظهر مطب بودم ۴ تا بارداری ناخواسته داشتم...اولی دختر ۲۱ ساله که مشکوک به بارداری بود و با پدر شوهرش اومده بود چون عقد بود میترسید که ازمایش بده

دومی خانمی بود ۳۷ ساله با دختر ۱۶ ماهه که جواب ازمایش مثبت اومد...هم خوشحال شد هم شوکه

سومی خانمی بود که شوهرش اصرار میکرد که نه حامله نیستی و زنه میگفت شاید باشم و خیلی بحث جالبی پیش اومد و اخرشم کلی اقاهه ناز خانمه رو کشید و قربون صدقش رفت و گفت وای من خیلی دوست دارم حامله باشیو و خلاصه منم کلی سر به سرشون گذاشتم و با وجودی  که ۴ سال بود ازدواج کرده بودن کلی هوای همو داشت برخلاف همه زوج هایی که دیده بودم

چهارمی یه خانم ۲۷ ساله بود که باز هم مشکوک بود و دارو دادم و گفتم که برن ازمایش بدن و گفت ما بچه میخوایم ولی الان یکم کار و بارمون گیره

خلاصه که زوج های بسیار جذابی بودن...همیشه از اینکه سر به سر مریضام بذارم و باهاشون خوش و بش کنم خوشم میاد

کلی ادامه داشت ماجراهای اون روز ولی حالا دیگه حوصله ندارم بنویسم

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۱
زیرزمینی

نظرات  (۳)

منم از پزشکایی که با مریض صحبت میکنن و سر به سرشون میزارن رو عاشششقم واقعا :)

پاسخ:
منم منم
۱۱ مرداد ۹۸ ، ۲۱:۵۵ معلوم الحال
ای بابا. الان که حوصله ندارین، دو روز دیگه هم میشید رزیدنت سال یک و کلا وقت سر خاروندن ندارین 😑 پس کی خاطراتت رو بخونیم؟
پاسخ:
به زودی
عنوان و که دیدم یاد دکتر خاکستری وبلاگ خاطرات مطب افتادم:(
پاسخ:
اره دکتر رفت و خبری ازش نداریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی