روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

نفر اول

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۸:۲۹ ب.ظ

همکلاسی نفر اول دختری متولد ۶۸ و از مازندرانه...خب من خودم مازندران زدم ولی قبول نشدم ولی این خودش میگه ترجیحش اینجا بوده دوره عمومی هم از خونواده دور بوده...یه دختر جدی و مصمم که سرع هم قاطی میکنه ظهر تا خونش رسوندمش...از ظهر تا حالا تو فکرشم که خوش بحالش کاش منم خونه داشتم کاش منم یه شهر دیگه و وقتی گفت حتما پیشم بیا کلی خوشحال شدم...شاید اون تعارف کرده ولی من کلی استقبال کردم

خواب دیدنام شروع شده که استاد داشتیم دوره جی پی که خیلی داف بود...استاد اطفالمون بود روز اولی که توی دوره استیجری دیدیمش نصف دخترا عاشقشش شدن...یه اقای قد بلند موهای سفید صورت اصلاح کرده مرتب بلوز مردونه ابی یه شلوار کتونی ابی اسمونی با کالج پوشیده بود اما فوق العاده بداخلاق و جدی و سختگیر...کلی منو تو اون دوره دعوا و توبیخ و اخراج از بخش و غیره کرد بماند...از همون دوره من هی خواب میدیم این میاد به من میگه من عاشقتم...خلاصه کلی خنده دار همیشه اینو به هم خونم میگفتم و کلی با هم میخندیدیم...حالا هم دوباره همون خوابو میبینم هی به همخونه میگم من اصلا ضمیر ناخوداگاهم میخواد که زن این بشم...بعد یه زنی داشت از خودش صد برابر دافتر...خوشگل و جوون

امروز دخترای متاهل کلاس میخواستن منو شوهر بدن و من از ارتوپدیا پسندیدم...خلاصه انقدر مسخره بازی سر کلاس دراوردیم و خندیدیم که حد نداشت

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۴
زیرزمینی

نظرات  (۵)

۰۵ شهریور ۹۸ ، ۰۰:۲۶ معلوم الحال

اول مهرتون مبارک خانم دکتر :)

پاسخ:
فدااااا
۰۵ شهریور ۹۸ ، ۰۰:۲۷ معلوم الحال

اول مهرتون مبارک خانم دکتر :)

سلام خانوم دکتر دوست داشتنی خودم

 

من با خط آخرت حال کردم.لایک

پاسخ:
سلام جیگر...اتفاقا ارتوپدی ها کیس های مناسبی بودن همشون منم حال کردم😂😂😂

ولی متاسفانه ارتوپدا و جراحا همچین کیسای مناسبی نیستن هی ادم باید استرس داشته باشه دست از پا خطا نکنن خخخ

پاسخ:
اره بابا ما که کلابرا خندع بود

چقدر خوب که دوست جدید پیدا کردی،. حتما باهاش رفت و آمد کن هم برای تو هم برای اون که تو شهر غریب هستش خوبه :)

اون کیسی که پسندیدی رو هم داشته باش، شاید بعدا با موارد دیگه ای هم روبه رو شدی و مورد پسند واقع شد 😄

پاسخ:
توکل برخدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی