روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

دلم میخواهد

چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۴۴ ب.ظ

دلم میخواست یه خونه داشتم برای خودم بعد صبح تا ظهر میرفتم یه مطبی کار میکردم بعد ظهر میومدم خونه غذا میپختم برای خودم بعد میخوابیدم و عصر پا میشدم دوخت و دوز میکردم شماره دوزی میکردم بافتنی میکردم خلاصه کارهای ریزه ریزه هنری میکردم 

پی نوشت:البته میدونم اینا همش حرف مفته من اگه بشینم تو خونه بیکار باشم افسرده میشم...دقیقا منظورم اینه که از خستگی درحال مرگ نباشم...البته ترجیحم ماهی 5یا6 تا کشیکه نه 13 تا

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۷
زیرزمینی

نظرات  (۲)

سلام 

شما خیلی فعالید. به نظرم این یک موهبته قدرشو بدونید. اگه در خانواده ما بودید پدرم شما رو می پرستید بس که بچه هاش تنبلند و خودش عاشق آدمای تلاشگر!

همیشه سلامت باشید

۰۲ آبان ۹۸ ، ۱۷:۴۰ خیال باف خوش خیال

13 بار کشیک چند ساعته؟؟؟؟ نکنه تو یک شهر کم پزشک رفتید یا محروم؟؟

یک چیزی بشما میگم کار زیاد آدمو داغون میکنه.

اگر کار شما زیاده و راهی نداری باید از کارهای غیر لازم دیگر خودت بزنی تا فشار کاری کمتر رو اعصاب شما فشار بیاره.

فکر کن یک نفر تو یک روز هم بیمارستان سرکار باید باشه هم غذا باید بپزد هم کار هنری کند هم باشگاه ورزش برود هم پیاده روی کند هم با دوستان تفریح و هم کارهای دیگر.

معلومه این فرد باید چند تا از کارهای غیر لازم را موقتا لغو کند.کار بیمارستان را که نمیشود ترک کرد؟؟

پس باید سراغ موارد غیر لازم رفت.حتی اگر جزو علایق شما باشد.

این کار باعث کاهش فشار کاری و آرامش بیشتر خودتون میشود.

امتحانش ضرر نداره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی