روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

کشیک

پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۲ ب.ظ

کشیک ها داره خیلی بد میگذره...انقدر از سال بالا حرف شنیدم که اگه یبار دیگه بشنوم حتما بالا سر مریض میزنم زیر گریه...وشرایط یه جوریه که هیچکس برات ناراحت نمیشه...توهین تحقیر و کار کشیدن از نیروی ارزونی مثل ما کاملا احمقانس...به جای اموزش فقط از ما کار میکشن...و ما در عوضش فقط میشیم سیبل هدف برای عقده های روحی و فشار های بقیه برای تخلیه شدن

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۴
زیرزمینی

نظرات  (۴)

واقعا ناراحت شدم برات :(

سلام و خسته نباشید .وبلاگ زیبا و خوبی دارید.اگر مایل به تبادل لینک هستید خوشحال میشم با سایت روبکا تبادل لینک داشته باشید با این کار به مدت کمی بازدید شما افزایش پیدا میکنه.منتظرتونم حتما بهم سر بزنید 

کاش این سیکل معیوب بین رزیدنتا تموم میشد واقعا جو وحشتناکیه .

پاسخ:
خرن
۰۸ مهر ۹۸ ، ۱۳:۲۵ دکتر فاطمه

ان شاالله که هیچ کدوممون وقتی سال بالایی شدیم مثل اونها رفتار نکنیم , من تصمیم خودم رو از  وقتی اینترن شدم گرفتم  , چون وقتی استاژر بودیم انترن ها رفتار بد و زننده ای داشتن و هیچ وقت دلم نمیخواست من هم یکی بشم مثل اون ها . خدا رو شکر تو دوران اینترنی هم من با استاژرا خوب بودم و هم اونها با من و هیچ مشکلی نداشتیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی