روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

تازه عروس

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۴۴ ب.ظ

خب اولین دعوای زندگی مشترکمونم کردیم بماند...

ولی اومدم یه چیز دیگه بگم...من در زشت ترین حالت ممکن زندگیمم...البته به جز وقتایی که پشت یه کنکوری بودم...اصلاح نکرده ...بدون ارایش...بدون حموم ...شلخته ترین لباسامو میپوشم...و جالبت ترش اونجاس که یکی هی بهت بگه تو زیبایی و همونی هستی که باید باشی...ادم میدونه طرفش داره از ته ته قلبش دروغ میگه ولی خیلی دروغش دوست داشتنیه

پی نوشت:ازمون دستیاری بازم عقب افتاد ...فکر کنم تا رزیدنتای جدید بیان و ما بخوایم از سال یکی بودن خلاص بشیم شده عید...خبر مزخرفیه واقعا...ولی خبر خوبش اینه که ماهم ارتقا نمیدیم

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۸
زیرزمینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی