روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

عروس عجیب یا...

جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۰۵ ب.ظ

نشستیم توی اورژانس بیمارستان و با دو از پرستارا که اونام تازه عروسن حرف میزنیم ...هر دو دهه هفتادین و انقدر چیزایی که میگن با من فرق داره که نمیدونم من عجیبم یا اونا

من مهریم ۱۴ سکه است...برای نامزدیم خودم ارایش کردم...یه لباسای قدیمیم که نپوشیده بودمش رو پوشیدم...خرید نداشتم...کیک نداشتم...برای عقد خیلی سریع و به اصرار دندون موشی خرید کردم...سرویس عروسیم ۲۰ تومنه و دومین سرویسی که دیدم رو خریدم...حلقه عروسیم ۹ تومنه...برای عقدم ارایشگاه نمیخوام برم...کیکبهاصرار دندون موشی از اینستا سفارش دادیم...دوستداشتم روز عقد هدیه ای برای دندون موشی داشته باشم و یه دستبند براش سفارش دادم....

دیروز که رفتم گلفروشی یه گل خیلی بزرگ گل فروش داشت حاضر میکرد که گفتم برای چیه گفتبرای خواستگاریه...گله هم قد خود اقاهه بود...من توی مهریم ۳۷ شاخه گل نرگس زرد هست به نیت سن و ماه تولد دندون موشی که دارم تمام سعیمو میکنم که دسته گل عروسیم بشه...

ما مشاوره ازدواج نرفتیم...انقدر فاصلمون رو جلوی خونواده حفظ کردیم که فکر میکنن مشکل ج.نس.ی داریم یا علاقه ای به هم نداریم(چون داداش من و خواهرای دندون موشی مجردن)بعد از ۳.۵ ماه از اشناییمون داریم عقد میکنیم...درباره همه چی حرف میزنیم..همو درک میکنیم و کنار میایم با هم...مشکلی نداریم باهم...نه که اخلاق بد نداشته باشیم ولی همو درک میکنیم و درباره همه چی حرف میزنیم...گاهی تو اتفاقات جدی انقدر میخندیم که خودمون تعجب میکنیم...

قمن میگم عروسی تعداد کم باشه و کم خرج...و...

انقدر گفتیم ما سه تا تازه عروس که اون دوتا به من گفتن تو دیگه خیلی کم توقعی که شوهرت بد عادت میشه

حالا نمیدونم ما عجیبیم یا فقط بزرگتر و بالغ تر از اوناییم؟

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۹
زیرزمینی

نظرات  (۸)

فکر میکنم بزرگتر و بالغ تر و عاقل ترید :))

تو عشقی، کارت درسته عروس مهربون و عاقل

هیچکدوم عجیب نیستین فقط تو میدونی از همراه زندگیت چی میخوای، اونا بعدا متوجه میشن

پستهای این روزاتو که میخونم نیشم به طرز قشنگی بازه، جوری که من همیشه خاموش رو روشن کرده و کامنت میزارم، خلاصه که خوشحالم

خب عزیزم مشخصه که تو بالغ تر و عاقل تری. این لوس بازیا چیه! 

تجربه نشون داده تو مراسمتو اعیونی بگیری حرف میزنن ساده هم بگیری حرف میزنن. مراسمی که ساده گرفته بشه با کیفیت بهتر همیشه تو یاد و خاطره عروس و دوماد و مهمونا میمونه. 

اینم بگم و برم فقط مهمونای عروسی تریپ جوون باشن که مجلس حسابی گرم کنن اونوقت بیشر به یاد موندنی میشه 😉

برات آرزوی خوشبختی میکنم زیرزمینی جان ❤ 

 

 

من که میگم تو خوووووبی

منهم مهریه ام گل داره، ۱۳۵۳ شاخه گل رز به نیت سال تولدم و به اضافه تعدادی سکه که از همه ی دور و بری ها و اطرافمون کمتر بود.پیشنهاد خودم بود که کمتر از پیشنهاد مامان بابای اون بود.خیلی هم زندگی مزخرفمون خوبه به خدا

خب میدونی ؟

تو این موارد روحیه ام خیلی شبیه توئه 

و می ترسم این مساله تو ازدواج برام مشکل ساز شه (همین کم توقعی و ملاحظه بیش از حد طرف مقابل) . همش میگم اگر روزی بعد از هرگز خواستم ازدواج کنم حداقل طرف مقابل قدر بدونه این اخلاق منو نه این که اهل سو استفاده باشه

کلا هم ادمی نیستم که حوصله داشته باشم زیادی وقت بذارم واسه خرید و این مسائل 

یه همکار داشتم 3 ماه از من بزرگتر بود 

واسه مراسم اشنایی یا به عبارتی خواستگاری کلیییی گشت تا لباس بخره 

تازه مراسم اشنایی اولیه توی یه کافی شاپ بود اما این به قدری وسواس داشت که بازم کلی گشت لباس بخره بوت و کیف و کفش و پالتو و ... 

در صورتی که هر دختری به هر حال یه دست لباس مناسب و شیک فصل رو داره

ما دهه هفتادیا شور همه چیو درآوردیم اتفاقا، نرمالش شمایی :)

سلام

چقدر زیبا!  تبریک میگم واقعا کیف میکنم از طرز فکر شما ان شالله خوشبخت بشین

سلام 

می‌دونم شما آدم کتاب خونی هستید من می‌خوام یه چیزی بهتون معرفی کنم اینم کم از کتاب نداره ، برای خودم موثر بوده کلا قصد تبلیغ ندارم ولی به طور اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم و حرفاتون رو می‌فهمیدم من بهتون توصیه میکنم مجموعه ی زندگی سالم سوده هروی رو اگر بنظرتون خوب بود استفاده کنید جواب خیلی از چرا های زندگیتون رو میگیرید 

موفق باشید 🌹

پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی