روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

مرگ تک تک سلولها

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۱۷ ب.ظ

،مرگ تک تک سلول های بدنمو فرا گرفته...غم و سیاهی و تباهی...امید به پایان...تلاش برای مرگ...ازدواج کردن و بودن دندون موشی تو زندگیم نتونست امید منو برای زندگی و دوست داشتن زندگی بیشتر کنه...حالا ارامشم بیشتره فقط چون دندون موشی هر لحظه بغلم میکنه و میدونم این مدت کوتاهی فقط ادامه داره...چون کم کم اونم از نگرانی ها و نا امیدی های من خسته میشه...هنوزم دلیلی برای ادامه زندگیم ندارم...

بودن دندون موشی امیدمو بیشتر نکرد دنیا رو برام جذاب تر نکرد...زندگیو دوست داشتنی تر نکرد...

 

هر بار که سعی میکنه دلداریم بده فقط میگم بسه...هر روز بهم میگه روزای سیاه تموم میشن...ولی من این ادامه دادنو نمیخوام...

دیروز چیف زنگ زده بهم و گفته تو اگه مثبت بشی میری مرخصی ولی نه استعلاجی بلکه از مرخصی استحقاقیت کم میشه...یعنی مفهوم حرفش اینه که یا تو میمیری یا میای کشیک میدی و چیزی به نام کرونا برات تعریف نمیشه...و من چقدر متنفرم از اون استادی که مریضی که نیاز به بستری نداشت رو بستری گرد تا تمام بیماران و پرستارا و رزیدنتهای یک بخش مثبت بشن...من چقدر متنفرم از چیف رزیدنتی که سلامتی ما که هیچ انسان بودن ما براش مهم نیست...و چقدر متنفرم از خودم که این روزها هر لحظه میتونم به کشتن ادمها فکر کنم...ادمهایی که اصرار به بستری شدن و وقتی ما شرایط رو براشون توضیح میدیم فکر میکنن بخاطر راحتی کار خودمونه

ادمها خیلی راحت میتونن به قاتل تبدیل بشن...دیشب وقتی میخواستیم روحیمون و فکرمون رو عوض کنیم دندون موشی از فانتزیای قشنگش گفت و من از راه هایی که میتونی به یه نفر اسیب بزنی یا حتی بکشیش...این حرفام دندون موشی رو ترسوند...اونقدر که تمام دیشبو با کابوس بین خواب و بیداری گذرونده بود...و من حالا وسط بیمارستان با یه قلب سیاه سیاه و سنگ سنگ نشستم......

چقدر درداوره پزشکی هر لحظه به قتل انسان ها فکر کنه

و من این روزها چقدر متنفرم از این سیاهی ها...از تمام ادم هایی که تیره و تارم کردن...

خدایا امسال تمام شبهای قدرتو کشیکم...تو این شبا با این بیخوابیا خودت قلبمو نرم کن...بذار مثل بقیه نباشم و انسان باقی بمونم

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۵
زیرزمینی

نظرات  (۶)

من نمیگم اینجوری نباش، چون حالت رو میفهمم و به شدت درکت میکنم.
فقط باور دارم دلت هر چقدرم فکر کنی سیاهه، این طور نیست، دل گلی مثل تو تا ته میره اما باز برمیگرده چون پاکه.
من آدم معتقدی نیستم، دستم خالیه و دلم خون اما برای حال خوب دلت آرزوهای خوب دارم، تنها نیستی عزیز دلم.

 

روزهای سخت رزیدنتی زندگی هر کسی رو میتونه سیاه و ناامید کننده کنه. ولی سیاهی و ناامیدیش فقط وقتی ه تووش هستی،  وقتی تموم میشه مثل یه گنجی از تجربه (اجتماعی، علمی ، ...) لتقی میمونه.

پس حس الانتون طبیعی ه.  سعی کنین بین کشیک ها بیشتر استراحت کنین. نداشتن ازمون ارتقا رو به فال نیک بگیرید. چیف ها اغلب فقط انتقال دهنده صحبت اساتید هستند.

میدوارم تست تون مثبت نباشه و سلامت باشین.  

پاسخ:
ازمان ارتقا رو مدیرگروه ماداره برگذار میکنه

نظرت در مورد پزشکی که به سلاح های کشتار جمعی بدون انفجار و خونریزی فکر میکنه چیه ؟

پاسخ:
اینا فاجعه سیستم اموزشی و درمانیه

ای وای خانم دکتر

خیلی ناراحت شدم

کرونا گرفتی؟

قم خیلی وحشتناک بود، من اون اولاش مریض شدم، فقط سیر میخوردم و آب زیاد!! با اینکه اشتها نداشتم ولی غذا هم زیاد میخوردم+ ویتامین  ث و ب کمپلکس
البته من نمیدونم کرونا بود چی بود؟؟
ولی یک هفته اسخوان درد شدید وگلاب به روتون حالت تهوع و اسهال داشتم

به خاطر کرونا هم میترسیدم برم دکتر و بیمارستان

ولی بعد از یک هفته خدا را شکر خوب شد

ولی قبل خواب سیر زیاد میخوردم به حدی که عرق بدنم هم بوی سیر گرفته بود!! یک بطری 1.5 لیطری آب هم همیشه کنار دستم بود و آب میخوردم.

پاسخ:
نه کرونا نگرفتم

سلام و عرض ادب

خداقوت

سلام خانوم دکتر

خیلی مطالبتون خصوصا این مطلبتون به دلم نشست

منم MDDهستم

درکت میکنم

انشاالله که زودی خوب شی🙏🙏🙏

پاسخ:
همینطور شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی