روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

من برگشتم

چهارشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۹، ۰۷:۳۰ ب.ظ

سلام سلام... من بی وفا برگشتم...چقدر ماجرا اتفاق افتاده تو این مدت...حالا به من تبریک بگید ...عروس خانم هستم توی خونه نصفه نیمه خودم...سی ام ابان بالاخره تونستیمیه جشن ۱۰ نفره بگیریک و بریم سر خونمون...با بدبختی یهمرخصی یه هفته ای تونستم بگیرم...خیلی دیر سال دوشدیم...

خیلی دست و دلم به نوشتن نمیره...خیلی وقتی هم ندارم

فعلا یک خانم منزل و رزیدنت سال دو داخلی هستم در خدمت شما

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۵
زیرزمینی

نظرات  (۸)

خوش برگشتید . 

مبارکه 

پاسخ:
ممنون
۰۵ آذر ۹۹ ، ۲۰:۳۶ فاطمه ‌‌‌‌

مبارک باشه، به سلامتی و دل خوش ایشالا❤

پاسخ:
ممنوت

بسلامتی و مبارکی،با شادی و خوشبختی و سلامتی به پای هم پیر بشین ❤️

موندم مادر محترمه چطور رضایت داد به جشن 10 نفره

😄😉

پاسخ:
مجبور شد😅
۰۶ آذر ۹۹ ، ۱۲:۵۷ معلوم الحال

تبریک میگم :) 

پاسخ:
ممنون

سلام به به خوش آمدید تبریک فراوان  اول بخاطر جشن ازدواج و دوم برای  اتمام رزیدنتی سال یک  خوشبخت و موفق و پایدار باشید

پاسخ:
ممنون

به سلامتی 

مبارک باشه 

ان شاء الله خوشبخت باشید 

پاسخ:
ممنون
۰۷ آذر ۹۹ ، ۲۳:۳۴ ربولی حسن کور

سلام

مبارکه

خب از این به بعد که سال دویی شدین یه کم کارتون هم سبک تر میشه و میتونین بیشتر اینجا بنویسین 

پاسخ:
ایشالا
۰۹ آذر ۹۹ ، ۰۱:۳۶ 😂مهسا😂 اا

تبریک میگم 

خوشبخت شی:)

پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی