روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

احمقانه شاید

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۴۰۰، ۰۸:۲۰ ب.ظ

چیزی که میخوام بنویسم به نظر خودمم هم میتونه احمقانه باشه و غیر قابل باور و اگه کسی این حرفا رو ۶ماه ‍قبل این حرفا رو بهم میزد میگفتم هرموناش بهم ریخته یا دیوونه است یا رمان عاشقانه زیاد خونده و مغزش معیوب شده...برای من ایدا و شاملو هیچ وقت یه عشق واقعی نبود...برای من دوست داشتن شاملو یا عشق عمیق به ایدا غیر قابل باور بود...ولی حالا خودم دارم همین حس رو تجربه میکنم...دوست دارم هیچ کاری نکنم فقط کنار دندون موشی باشم...فقط بغلش کنم و ببوسمش...فقط کنارم باشه و دستمو بگیره...هرلحظه دلتنگشم...حتی وقتی کنارمه...بنظرم همین حسه که به طرز عجیبی گاهی ضعیفم میکنه و بی قرارم میکنه و همون لحظه میتونه قویم کنه که هر کاری رو برای دندون موشی بکنم...حس عجیبی که باور دارم هیچ کس دیگه ای توی دنیا جز من حسش نکرده...

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۰۰/۰۱/۰۱
زیرزمینی

نظرات  (۴)

سال نو مبارک دخملی من :) 

با عرض پوزش : غلط کردی که فکر کردی خودت فقط این حس رو تجربه کردی :)) 

ما هم بله :))

راستی یه بار که آزادتر بودی بنویس چه زمانی و کجا با دندون موشی آشنا شدی ....

پاسخ:
ننوشتم مگه؟

سلام. سال نو مبارک. نه عزیزم. اینجوریام نیست. فقط خودت نیستی. بنده اگه کسی به همکلاسی چپ نگاه کنه از یه شیر درنده هم درنده تر میشم. چی خیال کردی. 

سلام عزیزم

چقدر غافل بئدم ازت

فکر می کردم دیگه هیچی نی نویسی

آخه من رفتم بلاگفا و بلاگفا هم آدرس بیانی ها رو نمیاره

منم فکر می کردم همه ی حرف هات همون هاست که تو اینستاته

کامنت مالاکیتی جان در همین پست هم بامزه بود.

مالاکیتی باید اعتراف کنه ها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی