روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

درخت ابی

چهارشنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۳۴ ب.ظ

من خودکشی کردم...سه ماه پیش...بخاطر فشار کاری و ازار و توهین های مداوم اساتید...زنده موندم متاسفانه...حالا اون استادی که از دستش خودکشی کردم هر روز با نفرت تموم داره تمام تلاششو میکنه که منو اخراج کنه...به نظر من عجیبه که من باید اخراج بشم چون اون میخوا.واقعا عجیبه یا اون درست میگه؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۲۰
زیرزمینی

نظرات  (۶)

😢

وقتی دیدم بعد مدت ها پست گذاشتید نمیدونید با چ خوشحالی اومدم بخونمش اما ... 

متاسفم بابت اتفاقی ک براتون افتاده ...

امیدوارم الان حالتون خوب باشه 

پاسخ:
زندم

خوشحالم که هستی و می نویسی

 

یکم بدشانسی آوردی وقتی رزیدنت شدی که فشار کار چندین برابر بود 

ولی می‌خوام بگم حیفه ....

سه سال گذشته ...بیشترش رو گذروندی دختر ... 

پاسخ:
حیف جون و عمر و جوونی من بود

من یه دانش اموز کنکوری بودم که باوبلاگتون اشنا شدم یروز تمام خاطراتتون رو خوندم ازاول تااخر الان سه سال میگذره قلبم درد میگیره وقتی پستای این مدلی میبینم ازتون.....انگارواقعامیشناسمتون

پاسخ:
اروم و قوی باش...زندگی خیلی سخته

وقتی متوجه شدم تا چند ساعت حال خودم رو نمیفهمیدم و دوست داشتم بیام سراغ ازت بگیرم ولی مهربان گفت بهتره این کار رو نکنم. واقعا از صمیم قلب خوشحالم که زنده ای و نفس میکشی. هیچ حرف دیگه‌ای هم ندارم بزنم چون یک صدم از شرایط تو رو درک نمیکنم.

سلام دکتر جان خیلی وقته میخونمت شاید ۳ ساله اما هیچ وقت کامنتی نذاشتم خیلی وقت بود خبری ازت نبود منم سر نمیزدم تا یه هفته قبل که همش حس میکردم قراره چیزی بنویسی و مدام چک میکردم!تا امروز باز اومدم دیدم بلهه حسم درست بود!

من پشت کنکوریم و آرزوم بود جای تو باشم ! اما انگار این روزگار زیادی به هممون سخت گرفته ، حتی تویی که تو آرزوی من زندگی میکنی هم کم آوردی....!

منم دوماهه افسردگیم شدید تر شده و به فکر خودکشیم ولی خوشحالم که هنوز هستی و مینویسی....!

 

پاسخ:
امیدوارم بهتر بشی و قبل افتادن هر اتفاق بدی کمک بگیری...و خیلی زودتر از من بفهمی پزشکی ته دنیا نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی