روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

حرف هایی از جنس دیوانگی

روزهای دکتر تمام وقت

یک عدد پزشک جوان...در تلاش برای ادم خوب بودن و دکتر خوبی بودن...تمام وقت چون تنها کاری که توی زندگیم کردم پزشک بودن بود...بافتنی میکنم...اشپزی میکنم...یه زمانی ساز میزدم ناشیانه...
این وبلاگ همیشه زندگی حقیقی نیست...گاهی مجازی گاهی خیالی...پس "من" نوشته ها همیشه این خانم دکتر تمام وقت نیست.
حالا این دکتر زیرزمینی کنار دندون موشیش خوشبختترینه

بایگانی

غرق شدن

شنبه, ۷ اسفند ۱۴۰۰، ۰۹:۲۴ ق.ظ

با یه اتفاق ساده فهمیدم همه از اخراج من خبر داشتن جز خودم...

مسخره است...دردناکه...من بخاطر ظلمی که بهم شده بود بدون هیچ اعتراضی میخواستم خودمو نابود کنم و فقط به خودم اسیب زده بودم ولی حالا من باید اخراج میشدم و مسخره تر از اون اینکه همه از این اتفاق خبر داشتن جز من...انگار دوباره با یه پتک زدن تو سرم...شوکه شده بودم...همه خبر دارن جز من...

ایندفه اشکام ریخت ولی تاثیر قرصا باعث شد جرات کنم و حرف بزنم...عصبانی بودم...زنگ زدم به اتند مسیول رزیدنتا ...جواب نداد...زنگ زدم مشاور دانشگاه...جواب نداد و بعد از مدت کوتاهی خودش زنگ زد...

که من خبر از اخراج تو نداشتم...حرف همههههه رزیدنتا دروغه ولی حرف ما راسته...سعی کردم اروم باشم و باهاش حرف بزنم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۰۷
زیرزمینی

نظرات  (۸)

😢

پاسخ:
میدونم کی هستی

چقدر دلم میخواد  دکتر مالی احمق رو خفه کنم!!!

اخراج شدی؟؟؟؟؟اگر اخراج بشی‌ تکلیفت چیه؟

آروم باش هرچی که بشه خودتو نباز و به هیچ وجه هم کوتاه نیا!

پاسخ:
نه مجبورمون کردن به یه سری کارا تا من اخراج نشم

سلام 

ببخشید من چون اصلا نمیتونم شرایط سختت رو درک کنم فقط میتونم بگم واقعا برای تمام این جریانات متاسفم و خیلی ناراحتم که چنین روزهایی رو سپری کردی،  امیدوارم برات روزهای بهتری در پیش باشه.

 

 

 

پاسخ:
منم امیدوارم به روزای بهتر.هر چند واقعا امیدوار نیستم.مثل فیلم پریدن از ارتفاع کم یه جا نگار جواهران میگه من حالم واقعا بده فقط قرصایی که میخورم باعث میشه گاهی یادم بره که حالم بده

نگرانت شدم دکتر جان چی شد آخرش؟

پاسخ:
یه روز کاملش می‌کنم

منم مثِ خودت تویِ ۱۹ سالگی آدمی رو دوست داشتم که واسم تب نکرد...

چطور میتونم فراموش کنم؟

شدنیه؟

پاسخ:
من راهنمای خوبی نیستم چون زیادی ضعیفم

سلام دختر زیبا و خوش قلب

عیدت مبارک ❤❤

پاسخ:
عید توهم مبارک عزیزجان

خواستم بگم...

عیدت مبارک🧚🏼‍♀️💕

امیدوارم امسال برات سالِ خوبی باشه.

سالی که بخندی و شاد باشی.

 

پاسخ:
عید شماهم مبارک و پر از بهترین ها

زیرزمینی جان ؟

خوبی ؟

یه مدته عجیب خیلی نگرانتم 

پاسخ:
خوبم عزیز دل...تو خوب باش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی